12 Ağustos 2008 Salı

**** SUCUK KÖFTE ****


Selamlar
Benim kosusturmalarim halen devam
ediyor ama ayni tarif olmasin diye arada blogumu
güncelliyorum sizler icin,lakin bloglariniza urayamiyorum
bunun icin kusura bakmayin ramazana kadar bu telas
devam eder herhalde siz beni anlarsiniz degilmi

Dünde bizim burda Almanyada kuzey ren westfalende
okullar acildi ,hayat devam ediyor...
Rabbim cümlemizin cocuguna zihin acikligi versin insallah

Neyse gelelim Köfte'ye bu sucuk baharati ile yaptigim köfte
tr'den gelirken almistim azicik bu baharattan; cok güzel
Sofralariniz icin enfes ve degisik bir tarif oldu
Laf aramizda bu bulus Haci Babamin bulusu ordayken
her sabah kahvaltiya yaptirirdi hadi buyrun tarife

**** SUCUK KÖFTE ****

MALZEMELER:

* Yarim kilo kiyma
* 3-4 yemek kasigi sucuk baharati
* Sarimsak
* Domates
* Yesil biber
* Tuz
* 1 yemek kasigi siviyag

YAPILISI:
* Bir kabin icine kiymayi alin ,baharati ekin üzerine
sarimsagi rendeleyin ve yaklasik 15 dakika yogrun
* Sonra kücük kücük parcalar koparip yuvarlayip yastiltin.
* Tavanin icine bir yemek kasigi sivi yag döküp
köfteleri dizin kizartin arkali önlü, ve bir tabaga alin
* Ayni tavanin icinde kalan yag ile domates ve yesil biber
kavurun sonra köfteleri tekrar icine alin tavanin
Ve sicak olarak SERVIS YAPIN AFIYET OLSUN

17 yorum:

HÜLYA dedi ki...

AYŞEM KOLAY GELSİN TATLIM RABBİM ÇOCUKLARINA ZİHİN AÇIKLIĞI VERSİN .. KÖFTENE BAYILDIM EN KISA ZAMANDA DENEMEK İSTİYORUM .. ÖPTÜM CANIM...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Mııımmmm misler gibi olmuştur:) kahvaltılara çok yakışır hakikaten:)
Ellerine sağlık ablacım.
Allah kolaylık versin..

meleginmarifetleri dedi ki...

Ellerine sağlık Ayşecim nefis görünüyor.
İşlerinde kolaylıklar dilerim. Hoşçakal.

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim ellerine saglik.harika olmus.
evet okullar acildi.Kizim ilkokula basladi bugün.Oglumda 5.sinifa.Iki degisik heyecan yasadik canim.umarim hayirlissi olur.
Senin ikizler icinde en güzel dileklerimi sunuyorum.
Sevgilerle,Meral.

şengül dedi ki...

ayşe canım sucuklu köfte çok güzel olmuş ellerine sağlık babnın da ellrinden öperim canım çok fazla koşturp kendini yorma bizi de fazla merakta bırakma canım öptüm

Adsız dedi ki...

dogrusu Haci babanizda agzinin tadini bilirmis:)))ellerinize saglik hoscakaliniz sevval

Limonlu Kek dedi ki...

Ooofff sarımsak, biber ve domatesin o muhteşem kokusuna köftelerin de kokusu karışmış, vallahi buralara kadar koktu. Hacı baba da ağzının tadını biliyormuş:) Allah ağzınızın tadını bozmasın Ayşecim, telaşlarınıza da bir çırpıda kolay eylesin...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ilk aklıma gelen kahvaltıya çok yakışacağıydı yorumlara bakınca yaramaz lulumunda aynı şeyi düşündüğünü gördüm:)kalp kalbe karşı demek...

ellerinize sağlık..babanıza da saygılar..

Mutfak Havlusu dedi ki...

köfte severim her halükarda güzeldir böylesini de alırız yani:)

keskinli dedi ki...

sevval yorumun icin cok tesekkür ederim her zaman beklerim sevgiler

MUTFAKISTAN dedi ki...

islerinde kolayliklar dilerim
yinede cok guzel tarif eklemissin nefis olmus ellerine saglik

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar aysecigim, hayirli cumalar canim, ben bir türlü yorum yazamiyorum, sana da kacinci denemem bunda olacaga benzior, ellerine saglik canim, köftelerin resmini göremesemde cok güzel oldugu belli, ayrica hayirli kandiller, sevgiler....

anneminkizıyim dedi ki...

canim hazir bu yorumlar giderken ikinciyide yazayim dedim:)
Hayirli okul yillari dilerim cocuklara da basarilar dilerim, Allah zihinlerine aciklik versin insallah, sevgiler...
Ha bu arada köfteleride gördüm:)))

Halenze dedi ki...

hayatım sitemde dedikodunu yaptım:)))

Selin dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Sen de beni listenden çıkarmışsın :((( Bugün blogları gezdikçe üzüntüm arttı. Ben hiçkimseyi listemden çıkarmadım. Sağlık olsun. Sevgiyle kal...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ayşeciğim ellerine sağlık benim de çok sevdiğim br lezzettir bu sen de harika anlatmışsın!!!

Sevgiler,
Evren

fatosun mutfagından... dedi ki...

Borçlarımızdan, ceza ve günahlarımızdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bağışlayandır, unutmayalım.. Eller semaya kalkıp, yürekler bir atınca bu gece, gözler sevinç yaşlarıyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...