22 Şubat 2009 Pazar

PEYNIRLI RULO POGACA


Az masrafli bol lezzetli bir pogaca tarifi
kesinlikle denemizi tavsiye ederim
ayni hamurdan güllü pogacada yapmistim
tarifini görmek icin




TIKLAYIN GÜL SEKLINDE POGACA

DIGER TARIFLERIMI GÖRMEK ICIN TIKLAYIN
HAMUR ISI POGACA BÖREK

=== PEYNIRLI RULO POGACA ===
MALZEMELER:
* 3 su bardagi sicak su el yakmayacak
* 1,5 su bardagi sivi yag
* 2 tane maya
* 4 yemek kasigi seker
* 1,5 yemek kasigi tuz
* 3 tane yumurta beyazi hamurun icine sarisi üzerine
* Peynir ,maydonoz


=YAPILISI=
* Hamur yogrulur kulak memesinden
daha civik olmasi lazim
* Yarim saat mayalanmaya birakilir
* Mayasi gelen hamurdan Portakaldan
daha büyük bezeler alinir
* Elinizi yaglayin ve aca bildiginiz kadar
acin ama ince olmasin
* Peynirli ici her tarafina yayin ve rulo
seklinde hamuru sarin iki parmak aralikla kesin
* Yuvarlak sekilde tepsiye dizin üzerine
yumurta sarisi sürün
* Yaklasik 1 saat tepside mayalandirin
* 200 derecede pisirin firindan cikarinca
üzerine nemli bez örtün
=== AFIYET OLSUN ===


INTERNETTE PROBLEM VAR ARKADASLAR
YORUMLARINIZA GEC DÖNERSEM
KUSURA BAKMAYIN

29 yorum:

sihirlirloklava dedi ki...

pofuduk poğaçalar...ellerine sağlık canım...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

bayılıyorum senin poğaçalarına Ayşem buda şahane olmuş ellerine sağlık canım...öpüyorum iyi haftalar

neseersoy dedi ki...

hımmm nefis , ellerine sağlık.
güzel bir hafta diliyorum.
sevgilerimle

atesböcegi dedi ki...

Ayyyyy... Aysecim cok güzel görünüyor pogacalarin. mis gibide kabarmis. Ellerine saglik. Bende azicik üsendimmi klasik pogaca sekli vermek icin bu sekil yapiyorum daha cabuk oluyor.

Uzuuuuuun "sohbet ifadeleri"ni ayrintisina kadar anlattigin yorumun icin cooook tesekkürler. yine benim icin o kiymetli zamanini ayirmissin. Ne yalan söyleyeyim ilk okudugumda korktum, benim kafam basmaz buna dedim kenara biraktim. Yok yok... eminim becerebilirim, beceremezsemde cok yardim sever bir arkadasim var :) desene baska isim gücümmü yok bu deliyle ugrasacagima.

seni daha yakindan tanimak isterdim, tek bildigim harika yemekler yaptigin, müthis bir blogunun oldugu, asiri cok takipcin ve ziyaretcinin oldugu isminin Ayse olusu, Almanya´da kaliyor olman ve ikiz annesi olman. Yine bayada biliyormusum :) desene fazlasindan sana ne. ikizler haric baska cocugun varmi canim? Nerelisin? bak bak hemen soru yagmuruna tuttum. Arti zamanimda doldu galiba. Bakiyorum roman yazmisim...
Ama daha cok sik yazisacagiz insallah. öpüyorum canim tekrar cok tesekkürler yardim severligin ve samimiyetin icin. Sevgiler Atesböcegi Ümmühan

HÜLYA dedi ki...

ayşem yine döktürmüş maşallah canımcım...ellerine sağlık...

canımcım annenler döndümü .. umarım çok gzüel zaman geçirmişsinizdir beraber...

sevgiler canım çook öptüm seni

Feyza Fidan dedi ki...

Ayşemmmm, hiç mutfaktan çıkmazmısın sen :) Hamarat arkadaşım benim bu tarifinde herzamanki gibi nefis.Yumuşacık görünüyor poğaçalar..Ellerine sağlık,
Öpüyorum seni..

fatosun mutfagından... dedi ki...

canımm bayılıyorum senin tariflerine çok nefiss leziz görünüyor tam da kahvaltı hazırlıyodum poğaça kaldıysa al da gel beraber yapalım:)))ellerine sağlık hayatımm

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika olmuş
lar sevgiler...

üç böcek bir çiçek dedi ki...

ablacım ellerine sağlık nasıl oldun merak ettim geçmiş olsun kendine iyi bak öptüm

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım yumuşacık pof pof görünüyor bunlar harika...

peynir hösmelimi dedi ki...

Canimcim ellerine saglik.
Hakikaten hamurunda hicbirsey yok.
Herkesin evinde bulunan seyler.
Sevgilerle.

Lezzet Gemisi dedi ki...

ellerine sağlık cnm. çok güzel görünüyor. bir tane çayımın yanına alıyorum izninle. sağlıklı ve mutlu bir hafta dileklerimle, sevgilerrr...

Yaren dedi ki...

Aslan Aysem benim pogacan harika görünyor.Yumsacik oldugu resime cok güzel yansimis.Ellerin dert görmesin canim benim.Tüm tadanlara afiyet seker olsun.Bunu mutlaka denicem.Cok pratik bence,rulo yapip dilim dilim kesmek cok aklima yatti.Güzel tarif icin tesekürler Aysecim,sevgiyle kal:)

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık.
Şimdi çay içiyordum.
Dışarıdan geldim.
İstanbul buz gibi.
Çayımın yanında ne güzel gider.
Sevgiler........

Adsız dedi ki...

Canım ellerine sağlık.
Şimdi çay içiyorum.
Dışarıdan geldim.
Hava buz gibi istanbulda.
Çayımın yanında ne güzel gider.
Sevgiler........

lemanice dedi ki...

çok güzel görünüyor,tıpkı yaptığın herşey gibi ellerine sağlık canım sevgiyle,sağlıkla kal.

Baharcicegi dedi ki...

yumusacik bol peynirli nefis pogaca olmus sicacik cayla iyi gider eline saglik aysecim.
sicacik sevgilerimle

NiNo dedi ki...

misss olmuslar miss ellerine saglik cnaim

HÜLYA dedi ki...

canım teşekkürler...

hiç aldırma o mikroplara... ben c-box'u kaldırmıştım zaten uğrasada yazamaz bişey onlar kendi çamurlarında kirlensinler .. uğraşmaya değmez..

o sana yorum bırakan o şahıstır bence.. aman ne blooog bizim tariflerimizle blog yapmış haspam oda onu savunuyor.. neyse bunlardan sebep üzülmeye değmez...

tekrar çok teşekkürler tatlım emeğine yüreğine sağlık çook öptüm

artık resimlerime buramburam yazacağım buda bana ders oldu

Adsız dedi ki...

puful puful yumuşacık ne güzel olmuşlar:)
ellerine sağlık ablacımm..

Adsız dedi ki...

çok lezzetli muhteşem görünüyorlar ellerine sağlık nasılda kabarmışlar....

anneminkizıyim dedi ki...

Aysecigim ellerine saglik nefis görünüyor pogacalarin.
Yani yakinimda olsaydin ayse bir tepsi yaparmsin bana diyecektim, yarin icin, cünkü yarin annem geliyor, cok sevincliyim, bu pogacalardan da yapsammi acaba, sevgiler....

Aynur dedi ki...

Sizi ikinci el blogumuza bekliyoruz....

http://ikincielherseyburada.blogspot.com/

Hansa dedi ki...

çok güzel kabarmışlar.
çok hoşuma gitti bundan sonra ilk poğaçayı böyle yapıcam...
sevgilerle...

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Ayşeciğim,ellerine sağlık canım.Pek nefis görünüyorlar olsa da yesek, kimbilir belki birgün sana kendi ellerimle molehiya pişiririm :::))))

şirinem dedi ki...

bunlar nefis gözüküyorlar ellerinize sağlık bende çok severim poğaçayı :)

sadiye dedi ki...

selamlar canım
resimden de belli yumuşacık oldukları ellerin dert görmesin. tarifi hoşuma gitti denerim canım benim büyük bir zevkle hemde. sen nasılsın umarım herşey yolundadır kendine dikkat et sevgilerimi gönderiyorum canım

Adsız dedi ki...

mrblar Keskinli derken Kırıkkale Keskin mi acaba merak ettim..Tarifler harika tebrik ederimm =)

keskinli dedi ki...

merhaba isimsiz ziyaretcim evet keskinli derken KIRIKKALE/ KESKIN
ziyaretin icin tesekkür ederim
her zaman beklerim sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...