5 Şubat 2012 Pazar

IKI RENKLI KATMER TATLISI

CIMG2428

*** IKI RENKLI KATMER TATLISI ***


Bugün muhtesem bir tatli tarifim var sizlere,
gerek görselligi olsun gerekse tadi olsun harika
Sevgili cafepepela'da görüp denedim vede cok memnun
kaldim arkadasima cok tesekkür ederim....


Gelelim Tarifimize :


IKI RENKLI KATMER TATLISI


MALZEMELER  :
* Yarim su bardagi süt
* 2 tane yumurta
* 3 corba kasigi seker
* Yarim su bardagi Tereyag
* 1 paket kabartma tozu
* 1 paket vanilya
* Yaklasik 4 su bardagi un


KAKAOLU HAMURU ICIN
* 2 yemek kasigi kakao


ARASINA :
* 80 gr.hindistan cevizi


SERBETI ICIN :
* 500ml su
* 500 gram seker
* 1 -2 damla limon suyu
( SERBETI HAZIRLAYIP SOGUTUNUZ )

CIMG2396

YAPILISI:
* Kakao haric tüm malzemeler ile kulak 
  memesi  yumusakliginda bir hamur hazirlayin
* Hamuru 4 esit parcaya bölün
* Hamurun ikisine kakaoyu ekleyip yogrun
* Beyaz hamurdan orta kalinlikta acin 
* Ayri bir yerde kakaolu hamurdan da acip 
  beyaz hamurun üzerine yerlestirin
* Hamuru ücgen seklide kesin kalin kenarina 
  hindistan cevizi koyup resimdeki gibi katlayin 
* Yagli kagit serdiginiz tepsiye dizin 180 derecede 
  hafif kizarana kadar pisirin
* Firindan cikardiginiz tatlilari soguk serbetle bulusturun 
( Bu tür tatlilar serbeti cabuk ceker serbette fazla bekletmeyin )


*** AFIYET OLSUN ***



34 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Ayşeciğim nefis bir tatlı bu mutlaka deneyeceğim ellerine sağlık anneciğin nasıl umarım iyidir sevgiler İzmirden...

gül dedi ki...

Elerinize sağlık,eminim tadıda güzel olmuştur,değişik bir tatlı,denemek lazım.Hayırlı günler.

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım hakikaten nefis görünüyor hem şık sanırım hemde lezzetli değilmi:)
mutlu pazarlar ablacım:)

mintinin dünyası dedi ki...

canım benim bu ne leziz bir görüntü.ellerine sağlık diyorum ve sevgiler gönderiyorum
papelam da sen de harikalar yaratmışsınız mutfakta...ben de denemek istiyorum inşallah...

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

ellerine sağlık canı gerçekten muhteşem bir görünüş tadınıda çok merak ettim en kısa zamanda yapıp deniycem

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik Aysecigim... Cok degisik ve pratik bir tatli olmus... Lezzetinin de cok sahane olduguna eminim... Sen yaparsin da olmaz mi?..::)

Sevgilerimle,

sevimlimutfak dedi ki...

Bu güzellikteki tatlının lezzetide güzeldir eminim. Ellerine sağlık, sevgiler...

Unknown dedi ki...

Valla canim cok degisik ve pratik bir tarif

not ettim :-)

ellerine saglik

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Bu nasil bir sey öyle,harika birsey,cok güzel tarifleriniz var ve hamur islerinde gercekten ustainiz,ellerinize kollariniza saglik Ayse hanim,sevgiler benden...

LEZiZ DÜSLER dedi ki...

Cok güzel bir görüntüsü var ellerine saglik aysecim. Sevgiler

Ferkay dedi ki...

Ayşecim harika olmuş ellerine sağlık aldım tarifi deneyeceğim..
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

tarifleriniz bi harika tesekkurler ellerinize saglik

bir dilim bir tutam dedi ki...

Aysecim yogunluk nedeni ile hemen cevap veremedim...
Güzel dileklerin icin tesekkür ederim.

Berlinden sevgiler

Adsız dedi ki...

yarim bardak tereyagi nasil oluyo anlayamadimda????

burcu dedi ki...

yarim bardak tereyagi nasil oluyo?aciklarsaniz sevinirim

Adsız dedi ki...

tatlı çok güzel gözüküyor bende yapmak istiyomrum ama şerbeti üzerinemi dökecez yosa batırıp çıkaracakmıyız cevap yazarsanız sevinirim

Unknown dedi ki...

Cok farkli bir tatli canim goruntu super eminim tadida oyledir ellerine saglik sevgiler

keskinli dedi ki...

Yarim bardak tereyagi nasil oluyor

bardagi yarisina kadar yagi ile dolduruyorsunuz bu demek oluyor
sevgiler sorulariniz icin her zaman burdayim ....

keskinli dedi ki...

serbeti icin .

cok sekerli seviyorsaniz üzerine dökün

az sekerli seviyorsaniz batirip cikarin

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

çok değişik olmuş ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yapanlar neden hiç geri dönmüyor herkez deneyeceğini söyüyo ama yaptm diyen yok:)

hayalgibi dedi ki...

nefis görünüyor. mutlaka denemeliyim bunu. eline saglik tsk ederim emegin icin:)

Adsız dedi ki...

tatlının göruntusu muhtesem emınım tadı da öyledır bugun denıcem tarifi

keskinli dedi ki...

denemenizi tavsiye ederim enfes oluyor

emine dedi ki...

nefis

Adsız dedi ki...

tarif için tşk ben denedim tadı güzeldi yanlız şerbeti az geldi sanki kurabiye gibi az şerbetli tatlı olmuştu 2 ci yapışımda şebetini fazla bırakacam resimdeki tatlı pişmedenmi çekilmiş benimki böyle olmadı tşk

Adsız dedi ki...

sadece bir kişi denedim demiş başka deneyen yokmu

Adsız dedi ki...

sadece bir kişi denedim demiş başka deneyen yokmu

PaSaSofraM dedi ki...

gercektede cok güzel bir tatli olmus bende bunu deniyecem.
ellerinize saglik

Adsız dedi ki...

yaptim ve cok sahane oldular hem görüntü olarak hemde tad olarak serbetini cok iyi cekti arada alt üst yaptim böylelilke üstüde kuru kalmadi bu sayfayi yapanin emegine ve tadli icinde ellerine saglik tesekkürler

Unknown dedi ki...

Cok ilginc bir tatliya benziyor tadi nasil acaba

Unknown dedi ki...

Cok ilginc bir tatliya benziyor tadi nasil acaba

Unknown dedi ki...

İlginc bir tarif eminim tadi guzeldir.

Adsız dedi ki...

bugün yaptım ve cok güzel oldu denemenizi tavsiye ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...