30 Mayıs 2010 Pazar

SÜT SERBETLI KOLAY RUS TATLISI


Rus komsumdan ögrendigim enfes vede
degisik bir tatli tarifi;
tarifi sevgili gelibolu17'nin
etkinligine
yolluyor kolay gelsin diyorum

*** SÜT SERBETLI KOLAY RUS TATLISI ***
MALZEMELER:
* 1 paket 10 adet milföy hamuru
* 1 -2 su bardagi ceviz

* 2 adet resimde gördügünüz krema'dan
BU KREMAYI BULAMAYANLAR ICIN SERBET TARIFI
* 3 su bardagi süt
* 2 su bardagi seker
* 1 tane vanilya sekeri
bu tarifde yine rus serbetiymis arkadaslar....
YAPILISI:
* Milyföyleri az acin icine cekilmis ceviz
serpip
rulo yapin
* Bir parmak kalinliginda kesin
* Yan sekilleri alta gelecek sekilde
Yagli kagit serilmis tepsiye dizin
* 180 derecede pisirin
* SERBETI HAZIRLAMASI
* Sütü sekeri ve vanilyayi tencereye alin
* Kaynadiktan sonra altini kisip 10 dakika daha
kaynatin ocaktan alip iliyinca soguk tatlinin
üzerine gezdirin.....
Türkiyede yoktur ama Almanyadakiler icin resimdeki
kremayi siddetle tavsiye ederim

Resimdeki kremayi kullanacaksaniz
tatlilar sicakken üzerine siseden icinden döküp
her tarafina esit miktarda gelmesini saglayin
*** AFIYET OLSUN ***

diger tariflerim icin buyrun tiklayin sizinde
damak zevkinize uygun bir tarif mutlaka bulursunuz
SERBETLI TATLI TARIFLERI
SÜTLÜ TATLI TARIFLERI
HER CESIT TATLI TARIFI

33 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ahh Türkiye'de de umarım böyle şeyler yaygınlaşır kısa zamanda:)

Çok değişik bi tarifmiş. Ellerine sağlık Ayşe ablacım..

emelce yemek dedi ki...

benim rus komsumda yapip vermisti bu tatliyi o da baklava gibi kat kat yapip dilimlemisti sonra milfoyleri guzeldi gercekten de

Atike Momini Ziya dedi ki...

ellerina sağlık canm benm...
hem kolay hemde lezzetli mmmmmmm mmmm... bu görüntüye benzer zor :) bir tatlı biliyorum, onu hatırlattın. yakında yapayım da tarifi vereyim :)
mutlu pazarlar, içten sevgiler...

umutluhayat dedi ki...

Çok değişik ve güZel görünüyor tatlı,incelerken aklıma geldide ,piştikten sonra üzerine pudra şekeri serperek çay yanındada nefis olur.ellerinize sğalık

Eya dedi ki...

Himmm Aysecigim ben bu kremayi kahve icerken kullaniyorum. Bir tatli kasigi fincanin dibine üzerine de esspresso...inanilmaz leziz oluyor, bu tatliya da bayildim.Inan milföyüm olsa su an hemen deneyecegim, ellerine saglik, sevgiler

zehra

Unknown dedi ki...

Canim benim, hayirli pazarlar... Harika bir tatli tarifi vermissin, denemek isterim ben de... Eminim cok lezzetli oluyordur, ellerine saglik... Sevgilerimle öpüyorum...

sevimin sayfasi dedi ki...

gine enfes ve bi okadar pratik tarif yayinlamisin
ellerine saglik aysecim

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Aysem eline saglik enfes bir tatli olmus inan hosuma gitti degisik güzel olmus,denemek lazim...seker hastasi olmadan önce o sütlü sekerli kremadan varya kasik kasik yerdim inanilmaz lezzetli basli basina ah ah özledim...afiyet bal seker olsun gülüm öpüyorum seni.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Aysecim vallahi milföye hic dayanamam.Bu tarifte cok hosuma gitti.Tarifi aldim.Mutfagimda birde Rusyadan tatli olsun bakalim.En kisa zamanda deneyecegim.Sevgiler

mutfakcini dedi ki...

Çok ilginçmiş.Bizim çiğ kremalar kullanılamazmı acaba? Ellerinize sağlık.Denemek üzere not alıyorum .Sevgiler :)

MUTFAKISTAN dedi ki...

COK DEGISIK VE GUZEL BIR TATLI
ELLERINE SALIK CANIM TARIFI ALDIM
SEVGILER

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ayyyy benim bakmam bile yasssak yaa:(( bol lezzet olduğu belli size şifa olsun sevgiler

gelibolu17 dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Sevgili arkadasim, biraktigin o samimi yorumuna cok tesekkür ediyorum.... Sevgilerimle

gelibolu17 dedi ki...

CANIM ÇOK TEŞEKKÜRLER ELLERİNE SAĞLIK.ŞİMDİ YAYINLADIM GÜZEL TATLINI...
ÇOK DEĞİŞİK GELDİ BANA EMİNİM TADIDA GÜZELDİR.
GENE BEKLERİM CANIM SEVGİLER...
ARTIK ADRESİMİ BİLİYOSUN YOLLAYABİLİRSİN İSTEDİĞİN KADAR NEFİS TARİFLERİNİ:)
SENİN YERİN AYRI BİLİYOSUN SEN NASİBİM İN KRALİÇESİSİN:)
ŞEREF VERİRSİN,HER ZAMAN BEKLERİM,
DAVETİYE FAZLA DAĞITAMADIM BU SEFER,HERKESİ BEKLİYORUM...
SELAMLAR ALMANYA'YA

bir dilim bir tutam dedi ki...

Aysecim ben bugün yaptim.Harika, hafif,harkulade bir tatli diyebilirim...
Bayram tatlisi olarakta cok güzel olacagini düsünüyorum...
tabiki biz sansliyiz "Milchmädchen" varda isimiz kolay.
Vallahi tatliyi yapmak ve yemek cabuk sürdü...
Dergi icin bunu veremem.Cünkü dergide yayinlanan tariflerin daha önce yayinlanmamis olmasi gerekiyor.SEVGILER

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

çok güzel bir tarif Ayşem harika görünüyor ellerine sağlık....öpüyorum

YeMeK vAkTi dedi ki...

yaa bizim burda niye yok bu ürünler:)ttalınız gerçekten çok değişik ve lezzeti burdan belli elinize sağlık sevgileirmle

Unknown dedi ki...

Ayşeciğim o kremadan burada da satılıyor ben kullanıyorum sadece ambalaj farkıyla tatlı hem pratik hemde lezzetli gibi hemen de3nemeliyim malzemeler de evde var sana yazarım sevgiler

gülcan dedi ki...

Merhaba arkadaşım tatlın değişik görünüyor ellerine sağlık.

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar Aysecgim, ellerine saglik, nefis bir tarif olmus. Ruslarin bazi tadlari güzel oluyor. Paylasim icin cok tesekkürler, cok güzel yaz günleri diyliyorum :))

Adsız dedi ki...

Guzele benziyor denicem ellerinize saglik

zehra dedi ki...

bu milcmädcheni nerden bulabiliriz acaba,hic karsilasmadim kahve tutkunu olmadigim icin,hamileyim ve bunu yapmak istiyorum,kaufland da bulabilirmiyiz yada realde,,,yanitinizi beliyorum,sevgiyle kalin

keskinli dedi ki...

ZEHRA merhaba
evet hem kaufland a hemde realde bulabilirsiniz saticilara ismini sorarasan sana yardimci olacaklardir
kesinlikle denemenizi tavsiye ederim süper lezzetli vede kolay
hamileliginizde de rabbim kolayliklar versin tamamanina erdirsin insallah her zaman beklerim sevgiler...

Adsız dedi ki...

Denemek lazim

Damak Tadı dedi ki...

Bende İtalya'dan Nestleninkini almıştım..Her yere kullanıp duruyorum..Çok nefis görünüyor canım,ellerine sağlık..Harikasın yine..Sevgilerle..

made in funda dedi ki...

çok değişik çok leziz olmuş.ellerine sağlık canım.

MehtapveKitap (Asabi Bakire) dedi ki...

http://futbolhastasihatun.blogspot.com/2011/01/sut-serbetli-kolay-rus-tatls.html

denedim çok lezzetli oldu.Ellerinize sağlık emeğinze sağlık. tşkler

Adsız dedi ki...

merhaba ayse hanım; kolay oldugu kadar hafif ve lezzetli bir tarif.Teşekkür ederiz.Ancak şu kremayı almanyadan getirtmek için uğraştım.(ikizlerim çikolata gibi yemeği tercih ettiler bu arada)tek zorlayan kısmı o oldu.

iyi bayramlar dilerim
aybüke çetek
istanbul

keskinli dedi ki...

Aybüke hanim
evet malesef ülkemiz bu pastacilik isinde ve malzemeler konusunda biraz geri insallah ileriki yillarda dahada gelisirde insanlarin bulmasi kolaylasir ama yine sizin imkaniniz varmiski getirtebiliyorsunuz zorda olsa :((
güzel yorumlariniz icin tekrar tekrar tesekkür ederim sevgiler her zaman beklerim .....

Adsız dedi ki...

Ayse hanim ben henüz 7 aydir almanya da olan biri olarak tariflerinizden cok sey ögreniyorum sizin tariflerinizle tanismadan evvel aradigim malzemeleri bulmakta güclük cekiyordum yedigim herhangi bir pastanin kremasinin nasil yapildigini bilmiyordum tahmin edersiniz türkiyede krema cesitleri kisitli ama sizin sayenizde tarif listemi epey bi genislettim bana cok yardimci oldunuz ve size tesekkür etmek istedim cook saolun sevgiler NESLIHAN.

keskinli dedi ki...

Neslihan hanim

bende sizlere cok tesekkür ederim güzel yorumlariniz icin yardimci olabildigimi ögrendigim zaman dünyalar benim oluyor elimden geldigince her zaman buralardayim yorumlarinizi eksik etmeyinki bende motive olup sizlerle daha cok tarif paylasayim selam ve dua aile allaha emanet olun her zaman beklerim...

Adsız dedi ki...

http://www.sharmispassions.com/2013/07/homemade-condensed-milk-recipe.html

İşte biz Türkiye dekilerin işiine yarayacak şerbetin tarifi... 10 dk da hazırlanıyormuş , ben böyle deneyeceğim, sizlerle de paylaşmak istedim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...