13 Ekim 2009 Salı

KOLAY MUZLU CIKOLATALI YAS PASTA TARIFI



Cok kolay yarim saatte hazirlayabileceginiz
bir pasta tarifi ben Okul aile birligi toplantisi
icin isden gelince hemen yapip götürdüm
acil pastaya ihtayaciniz varsa sizede tavsiye
ederim mutlaka deneyin


***MUZLU KOLAY YAS PASTA TARIFI ***
MALZEMELER:
* 3 katli hazir kakaolu pastaban(BISKÜVITTEIG)
* 4-5 yemek kasigi süt
* 2 yemek kasigi toz kahve
* 4 tane krema
* 4 tane krema tozu sertestirmek icin
* 4 yemek kasigi seker
* 250 gr.süzme yogurdu (QUARK) ama olmazada olur
istemeyen koyamayabilir
* 2 - 3 tane muz
* Toz findik ve cikolata parcaciklari süslemek icin
* Findikli top cikolata süslemek icin (GIOTTO CIKOLATA




YAPILISI:
* Pastabanlari firca yardimi kahveli süt ile islatin
* Kremalari seker ve sertestirici ile iyice cirpin
* Süzme yogurdu(QUARK)da kullanmak
isterseniz en son katin karistirin
* Her kata krema sürün dilimlenmis muz dizin
diger kati üzerine koyun ayni islemi yapin
* Son kattida koyup kremadan süslemesi icin biraz
ayirip kalan krema ile her yerini güzelce kapatin
* Üzerindeki seritleri kesme kalibi ile yaptim bir
dahaki sefere resmini cekip yayinlarim insallah
* Istedginiz sekilde süsleyin
RESIMLERI INCELEYIN YARDIMCI OLACAKTIR
*** AFIYET OLSUN ***



DIGER PASTA VE YAS PASTA TARIFLERIM
ICIN TIKLAYIN

41 yorum:

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık ayşem... pratik ve leziz bir pasta olmuş sunum olarak ta harika sade ve güzel bir süsleme olmuş...afiyetler olsun

anneminkizıyim dedi ki...

Selamlar Aysecigim, ellerine saglik, ne güzel yapmissin, arkadaslarin okul aile birligindekiler parmaklarini yemediklerine sasarim, sevgilerimle....

Sevil Şahin dedi ki...

ayşecim yine superrrrsinnnn.
tatlım senin elinden hiç bir sey kurtulamaz harika olmuş ellerin dert görmnesin afiyet bal şeker olsun okul aile birliğide migdeleri bayram etmiştir bizim okulada senin gibir veli gerekli :))

ceyt dedi ki...

Ayşecim kolay ama harika bir pasta olmuş.ellerine sağlık canım.
kocaman öpüyorum seni.

evcilik dedi ki...

görüntü süper!yanlız merak ettiğim krema derken sıvı olan sahne den mi? yoksa toz halinde satılan pasta kremalardan mı? bahsettiniz.bir de tane derken eğer sıvıysa gramaj olarak verebilirmisiniz.
ayrıca kesme aletini de çok merak ettim,görmek isterdim doğrusu..
ellerinize sağlık hemen denemek istiyorum.
sevgiler..

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Çok pratik ve bir o kadar da leziz bir pasta olmuş, görüntüler onu gösteriyor:). Muzlu pastalar her zaman favorimdir.
Ellerine sağlık canım:).
Sevgileeer..
aslı

mutfaktakizaman dedi ki...

Ayse ablacigim ne harika bir goruntuu ellerine saglik hmmm nefistir eminim...

Unknown dedi ki...

görüntü süper ve yraım saatt hazırlamanız ayrı bir maharet doğrusu bittim ben pastaya

Lezzet Gemisi dedi ki...

mmmmm... şahane.. yeme de yanında yat... ellerine sağlık canım. sevgiler...

LEMAN dedi ki...

yoktumya bulmuşken gezeyım dedım naptın bacım tatlı krizi tuttu beni harika bunlar vallahi

gülay mutfakta dedi ki...

canım ellerine sağlık... çok nefis görünüyor..
sevgilerimle...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Ellerine sağlık, pasta nefis görünüyor.
Eminim tadı da görüntüsü kadar muhteşemdir.

fatma48-hazanyagmuru4 dedi ki...

slm arkadaşım kolay felan diyosun ama görüntü muhteşem her yaptığın zaten harika oluyoda bu ne güzel bir süsleme böyle bayıldım ellerin dert görmesin sevgiler canım

e.esma.albayrak dedi ki...

pasta nefis görünüyor
ellerinize sağlık

Pembe Tatlar dedi ki...

aman allahım bu ne hoş bune şık bir sunum ellerine sağlık canım..

sevimin sayfasi dedi ki...

cok güzel bir pasta olmus,
ellerine saglik canim

dogada.blogspot.ru dedi ki...

AYŞE'CİĞİM KOLAY AMA GÖZE DAYANILMAZ GÜZELLİKTE HİTAB EDİYOR ELLERİNE SAĞLIK CANIM SEVGİLER

Ilker Erdem dedi ki...

Goruntusu hazir pastaya benziyor. Ellerine saglik cok begendim. Sevgiler

sevgi dedi ki...

Tam anlamıyla süper görüntü.Ellerinize sağlıkk.Harika olmuş.Olsada yesem şimdii.
Sevgilerle.

lalelimutfaklar dedi ki...

ellerine saglik cok guzel gorunuyor, selamlar

atesböcegi dedi ki...

ne kadar hos ve zarif duruyor. masallah masallah sana. bayiliyorum zaten pasta ve böreklerine senin. sevgini katiyorsun besbelli. o kesme kalibini merak ettim. yoksa yine Tupperwaremi? Aysem ellerin dert görmesin hünerli arkadasim. öpüyorum seni

Yaren dedi ki...

Aysecim pastan cok güzel ellerine sagli canim.süslemesi de cok hos olmus ,bunu degerlenirmek gerekir diye düsünüyorum.Sarkinda yine cok senlikli :)harikasin canim.Sana kocaman sevgilerimi gönderiyorum ve özledigimi hatirlatiyorum bebek.Öpüldün yavru kus;)

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
bilirsin muzun cazibesine dayanamam, bir dilim de bana lütfen ayir, yapimi da süper pratik birseymis bu pasta.

Ellerine saglik diyorum ve sana simdiden güzel bir hafta sonu tatili diliyorum.

Selamlar ve kocaman öptüm.

TAZENANE dedi ki...

Ne kadar süslemişsin canım. Pastanın üst görüntüsü çok harika.
Çok beğendim.
Ellerine sağlık.
Sevgiler canım.
Hayırlı cumalar.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim Aysecim merhabalar,geri döndüm çok sikintilar çektim ama sükür simdilik buradayim insallah iyisin tatlim,çok özlemistim...tariflerin yine harika her zaman ki gibi süpersin masallah,pastan sahane becerikli arkadasim eline saglik,öpüyorum seni seker...sevgiler

sevimlimutfak dedi ki...

Görüntü muhteşem. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

Baharcicegi dedi ki...

pastan hem pratik hem cok güzel olmus,bende hazir pasta tabaniyla camiye kermese yapmistim hazirlamasi zaman almiyor ellerine saglik Ayse bacim

Ayse Pamuk dedi ki...

eLLERİNE SAĞLIK çok can çekmelik olmuşşş

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Pasta harika gorunuyor ellerine saglik. Katilim icin de tesekkur ediyorum.

Quarkin aslinda peynir oldugunu biliyormuydun? Bende hep yogurt diye biliyordum, ama cooooooook taze peynirmis!!!

Pembe Dusbahcesi dedi ki...

Merhabalar...

Etkinliğimizde bizi yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ediyoruz...

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Pastaa cok güzel gözukuyo ellerine saglik yapmak istiyroum ama 4 tane krema ve 4 krema tozu sertlestirmek iciin bunu anlamadim almancadan yaza bilimiisiniz Luutfen Tsk cvp ne zaman verirseniz ozaaman yapacagim Daanke eliif

keskinli dedi ki...

kremanin almancasi (schlagsahne)

Krema sertlestiricide ( sahne steif ) sevgiler dilerim dener memnun kalirsin yorumlarinizi her zaman beklerim ...

Adsız dedi ki...

Cook tesekur ederim cevabiin icin pastayii yaptim Cok kollay ve ben 13 asindaayim yani gercekten cok kolay bi pasta herkesin denemesine tavsiye ederiim boyle pastalariniz olursaa hep yapacagim benim icinde cook kolay Tarifleriniz süper selaamlar

Adsız dedi ki...

Ismiimi yazmayi unutum pastayi yapan benim Yaani 13 yasindaki kiiz eliif tsk

Gökay dedi ki...

Hafif ve içerisinde kahve olan pastalara bayılıyorum. Teşekkür ederim

keskinli dedi ki...

13 yasindaki elif
güzel yorumun icin cok tesekküre derim evet pastayi herkes yapabilir pratik ve kolaydir begendigine sevindim her zaman beklerim sevgiler

tatilde oldugum icin cevap vermem biraz gec oldu kusura bakma sevgiler ...

sevgi dedi ki...

aysecigim bende pasta ve hamur islerini yapmayi cok seviyorum senin yaptigin pastadan yaptim ama muz yerine himbeerli yaptim suslemesini ayni yaptim cok guzel oldu senin siteni yeni kesfetdim pratik tariflerin ve suslemelerin cok hosuma gitti ellerine saglik selamlar

keskinli dedi ki...

Sevgi hanimcim yorumlari cok gec gördüm kusura bakmayin denediginize cok sevindim her zaman beklerim sevgiler.........

Elif Naz dedi ki...

Harika görünüyor. Ellerinize sağlık teşekkür ediyorum...

Adsız dedi ki...

Iyi gunler pastaniz cokguzel gorunuyor bende denemek istiyorum yanliz anliyamadim nekadar krema siz yanliz 4paket demisiniz her paket 200grm oluyor bana yardimci olursaniz sevinirim

keskinli dedi ki...

merhaba
evet her paket 200 gr selam ve sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...