8 Ekim 2009 Perşembe

SULTAN TATLISI


Sultanlara yakisir bir tatli enfes kesinlikle deneyin
Tarifi Almanya Stuttgard'tan sevgili Hatice yollamis
kendisine cok tesekkür ederim,ben denedim
sizlerede tavsiye ederim .......
Yeni tariflerini beklerim Hatice sevgiler
Sizde tarif göndermek isterseniz yan tarafdaki
mail adresime veya yoruma yazabilirsiniz tesekkürler

*** SULTAN TATLISI ***
MALZEMELER:
* 6 tane yumurta
* 1 Su bardagindan 1 parmak eksik seker
* 1,5 su bardagi un
* 1 tane kabartma tozu
* 1 tane vanilya
ARA KREMASI ICIN:
* 2 tane krema (SCHLAGSAHNE)
* 2 paket krema sertlestirici (SAHNE STEIF)
* 2 kutu eksi krema (SCHMAND)
Bu malzeleri bulamayanlar icin bir ALTERNATIF
* 2 paket krem santi
paketin üzerinde yazdigi gibi hazirlayin
SERBETI ICIN:
* 2 su bardagi seker
* 2 su bardagi su
* Bir kac damla limon suyu


YAPILISI:
* Yumurta seker ve vanilyayi iyice cirpin köpürene kadar
* Unu ve kabartma tozunuda ilave edip
tahta kasikla karistirin
* Diktörgen borcama yagli kagit serin karisimi dökün
* Önceden isittiginiz 180 derecelik firinda pisirin
* Bu arada serbetini hazirlayin seker ve suyu yaklasik
5 dakika kaynatmaniz yeterli olacak
* Pisen ve sogyan keki ortdan ikiye kesin
* Krema ,eksi krema sertlestirici tozu iyice cirpin
* Ayirdiginiz keki tekrar tepsiye koyun kremayi sürün
* Krem santi ile yapacaksanizda ayni islemi uygulayin
* Diger kekide üzerine güzelce yayin
* Üzerine hazirladiginiz serbeti dökün,
cok ilik olmasina dikkat edin
* Dilimleyip üzerine hindistan cevizi döküp servis edin
*** AFIYET OLSUN ****

42 yorum:

hunerlieller dedi ki...

selam ayşecim.tatlı pek güzel görünüyor.sana ve hatice hanıma teşekkürler.sevgiyle kalın..

Sevil Şahin dedi ki...

aysecim görüntüye bak ya muhteşem olmuş cok canım cekti ellerine saglık harikasın

Nilüfer dedi ki...

Ayşe ablacım her zamanki gibi çok güzel olmuş denemek isterim ellerine sağlık sevgiler..

Unknown dedi ki...

Canım gerçekten harika bir tatlı sultanlara layık:))Ellerine sağlık
öptüm...

Adsız dedi ki...

Cok sahane bir tatli olmus,ilk firsatta denemek isterim, ellerine saglik canim.

Unknown dedi ki...

görüntü şahane ellerine sağlık canım nasıl nefistir o tatlı şimdi

ayy daha fazla bakmayayım yoksa kendimi tutamayacam bozacam diyeti

PAPATYA PRENSES dedi ki...

her zaman ki gibi süpersin ablacım:) ellerine,emeklerine sağlık..

TuruncuTatlar dedi ki...

değişik bir tarif eline sağlık canım sevgilerle...

Adsız dedi ki...

MUHTEŞEM GÖRÜNÜYOR CANIM...İYİKİ YOLLAMIŞ VE PAYLŞAMIŞSINIZ...SEVGİLERİMLE

anneminkizıyim dedi ki...

Selamlar Aysecigim,
harika bir tatli bu bende de adi saray tatlisi diye geciyor az bir deyisikligi var.
Ellerine saglik, sevgiler,,,

Disalce dedi ki...

ellerine sağlık canım...

nefis bir tarif...

hatice hanımada tarif için teşekkürler...

öpüyorum seni arkadaşım..

peynir hösmelimi dedi ki...

Aysecim ellerine saglik.
Bu benim Kremali tatlinin aynisi.Muhtesem bir lezzet degilmi?Cok hafif bir tatli.
Hayirli cumalar canim.

elifin terazisi dedi ki...

Merhaba canım,tatlın denenecekler listesine girdi.Her şey gönlünce olsun:)

MUTFAKISTAN dedi ki...

Cok guzel gorunuyor canim
tarifi aldim tadini merak ettim
ellerine saglik
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik cok güzel bir pasta afiyet olsun.

atesböcegi dedi ki...

canım bu çok süper bir tatlı olmuş.çok beğendim.ellerine sağlık Ayşecim.Bak ne mutlu sana her yerden sana tarif yağıyor.senin blog aracılığınla benim blogu bir kaç hafta önce stuttgart/sindelfingen'den Hatice diye bir bayan farkedip benim sohbet kutusuna msj bırakmıştı benzer yanlarımız var kızlarımızın adı bile aynı Elif Nisa demişti.bu tarifte herhalde ondan geldi sana.belki Hatice kardeşimiz bu yazımı okur ve benimle irtibata blogum aracılığıyla yine geçer.ayşem öpüyorum ve güzel bir hafta sonu diliyorum. Tşk halley pastan hakkındaki yorumun için

hilalinmutfagi dedi ki...

Ellerine saglik Aysecigim bu tatliyi denemedim ama yedim gercekten cok guzeldi tadi,Hatice Hanimada tesekkurler tarifi icin.Sevgiler....

Baharcicegi dedi ki...

sultanlara yakisir nefis bir tatli olmus,ellerine saglik tarif icinde hatice hanima tesekkürler
güzel bir hafta sonu dilegiyle

hdidem95 dedi ki...

SULTANLARA LAYIK BİR TATLI OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK AYŞEM TARİF İÇİNDE HANIMEFENDİYE TŞKLER ÖPTÜM SEVGİLER

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Tek kelime ile harikaaa bir lezzet bayıldım ellerine sağlık...
Sevgiler...

Eya dedi ki...

degisik bir tarif Aysecigim, ellerine saglik...

zehra

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

tatlın çok güzel olmuş...ellerine sağlık...gece gece tatlı krizim tutacak....netse senden aldım bir dilim...ellerine sağlık...kolay gelsin...

Şengülce dedi ki...

canım sayfana geldim tatlısından tuzlusundan yedim çok lezzetliler yayanamadım ellerine sağlık canım ..sevgiler..

serap'tan ayse'ye dedi ki...

Hem arasinda santisi var hemde sertli degisik olmus,nefis duruyor.Hatice hanimin ve senin ellerinize saglik cnm.

Selamlarimla,Serap.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
senin gibi pasta sultanina layik bir tatli hazirlamissin, ellerine saglik diyorum. Cok degisik bir tatli bence, lezzetini de sizler biliyorsunuz, sizlere de afiyetler olsun canim benim.

Selamlar ve kocaman öptüm.

Ayrica sana güzel bir hafta baslangici diliyorum!

TAZE NANE dedi ki...

Mükemmel bir tatlı canım.
Afiyetle yiyin.
Sevgiler.
Mutlu haftalar.

Şengülce dedi ki...

arkadaşım mimin varrrrrrrrr

Unknown dedi ki...

BU TATLI COK KOLAY YAPILIYOR HERKESE TAVSIYE EDERIM BEN YAPTIM COK GÜZEL OLDU ELLERINE SAGLIK KARDESIM TÜM TARIFLERIN HARIKA BENIM BIR RICAM OLACAK DONUTS TARIFI KOYARMISIN ACABA DICEKDIM INSAALLAH KOYARSIN SEVGILER ALLAH TEALA YAR VE YARDIMCIN OLSUN HER DAIM IKI CIHANDA MESUT OLASIN AMIN SELAMETLE

keskinli dedi ki...

Gönül merhaba
tarifi denedigine vede memnun kaldigina cok sevindim afiyet bal seker olsun donut tarifi daha önce yayinladim arsivimde var
ama verdigim su adresi
http://keskinlininmutfagi.blogcu.com/donut-tarifi-donats_13763581.html
google yaz tikla diger blogumudan ulasabilirsin
ilgin ve yorumun icinde cok tesekkür ederim her zaman beklerim sevgiler

Özlem Ceylan dedi ki...

slm canim tarifi denedim cok guzel oldu ..tarif icin tesekekurler sevgiler..opuyorum..

Özlem Ceylan dedi ki...

sslm canim gercektende cok guzel oldu denedim yiyenler cokb egendiler tarif iccicn tesekkurler bende eklerim bloguma insallah..

Adsız dedi ki...

Ayşe Hanım tekrar merhaba;

tarifinizi denedim(kremaları yine almanyadan getirtmek zoruında kalsam da!!) herşeyi güzel de verdiğiniz tarife göre şerbeti biraz az kaldı.Tekrar şerbet yapmam gerekiyor.bir de şerbetten önce kek baya bir sertti.sizce normal mi?
merak edenler icin tadı kaymaklı ekmek kadayıfını andırıyor.

herkese iyi bayramlar

aybüke çetek

keskinli dedi ki...

Aybüke hanim merhaba
tatilde oldugum icin cevaplari yanitlamam biraz gec oldu kusura bakmayin verdigim serbet ölcüsünden fazlasini yapmayin derim cünkü o zaman cok serbetli oluyor ama yinede siz bilirsiniz kek ilk önce biraz sert oluyor haklisiniz ama sonra yumusuyor denediginize memnun oldum her zaman beklerim sevgiler

Şule dedi ki...

Selam Aysecim pastani bugün denedim super oldu. Aslında ben evdeki elmalarım yumusadigi icin Elmalı bir tarif bakıyordum ama bunu denemek istedim, genede elmalarımı kullandım, dilimleyip şurup icinde yumusatip kremanin üzerine dizdim cok yakıştı. Guzel tariflerin icin teşekkürler. Sevgiler
Şule

keskinli dedi ki...

sule elmalida güzel fikir denemek lazim seninde ellerine saglik güzel yorumun icin tesekküre derim her zaman beklerim sevgiler

Adsız dedi ki...

bu tarifi almanyadan biri bana vermisti...kime yapsam bu tatliyi tarifimi almadan gitmiyoduu :) ÖYLE BI HATIRASI KALDI BENDE CALISMA HAYATINIZ DA BASARILARINIZIN DEVAMINI DILERIM SEVGILER

keskinli dedi ki...

güzel yorumunuz icin tesekkür ederim evet gercekten süper bir lezzet herkes bayiliyor sizinde ellerinize saglik yorumunuz icinde tesekkür ederim her zaman beklerim sevgiler ....

ayse dedi ki...

ayse hanim merabalar tarifinizi denemek istiyorumda aklima takilan birkac sey var birincisi kek firindikdan ciktiktan sonra biraz soguduktan sonra ortadan ikiye kesilecek ve hazirlanan krema yailacak kekin uzerine?? keki tepsiden kirilmadan nasil cikartabilirz?? birde serbet ilik kek soguk olacak degilmi?? simdiden tesekkur ediyorum....

sibel dedi ki...

süper bir tarif yaptim herkes cok begendi insanin yedikce yiyesi geliyor mükemmmelllllll

keskinli dedi ki...

Sibel hanim denediginize ve memenun kaldiginiza cok sevindim afiyet bal seker olsun sevgiler...

keskinli dedi ki...

Ayse hanim tarifi aynen uygularsaniz kek kirilmadan cikar birazda el becerisi lazim tabiki evet kremayi arasina süreceksiniz keki soguk serbetide hafif ilik olacak sevgiler

ayse dedi ki...

Cok tesekkur ederim ayse hanim yorumunuzu yeni gordum ilk yaptigim zamanda daha sonrasindada cok guzel oldu ve begenildi tabiki oncelikle ben cok begendim tekrar tesekkurler .....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...