30 Aralık 2007 Pazar

ETKINLIKTE FINAL YENI YIL VE SADRAZAM LOKUMU

VE ETKINLIGIMIZ SONA ERDI

ARKADASLAR IKI HAFTADIR DEVAM ETMEKTE OLAN
PORSELEN DEMLIK CAY SAATLERI 8 ETKINLIGIMIZ
SUAN ITIBARIYLE SON BULMUSTUR .

BENI BU ETKINLIKTE YALNIZ BIRAKMAYAN TÜM DOSTLARA,
ARKADASLARA, VE SITEMI ZIYARET EDEN HERKESE AYRI
AYRI TESEKKÜR EDERIM HEPINIZDEN ALLAH RAZI OLSUN...

PORSELEN DEMLIK CAY SAATLERI ETKINLIGI ( 9 ) SEVGILI
http://edaca30.blogcu.com/da DEVAM EDECEKTIR HABERINIZ OLSUN

AYRICA HEPINIZIN YENI YILINI EN ICTEN DILEKLERIMLE KUTLAR
YENI YILIN HEPINIZE SAGLIK MUTLULUK HUZUR VE BEREKET
GETIRMESINI TEMENNI EDERIM.......


EEEEEEE EV SAHIBI OLARAKTA SON TARIFIDE BEN EKLEYIM DEDIM
BU TARIFI DAHA ÖNCE VERMISTIM AMA ETKINLIGE ÖZEL OLARAK TEKRAR
VERIYORUM BIZ BAYILIYORUZ BU SADRAZAM LOKUMUNA SON OLARAK
SUNU SÖYLEYIM NICE SADRAZAMLAR BAYILMISTIR BU TARIFE DENEYIN
PISMAN OLMAYACAKSINIZ DERIM

BU SEFER RESIMLERI AYRINTILI CEKTIM BIR KAC ARKADAS DENEDIM
OLMADI DEMISTI YAZDIGIM SEKILDE DENEYIN KESINLIKLE OLACAKTIR

FINALDE
ve 152.TARIFIMIZ SADRAZAM LOKUMU DA
BEN DENIZ KESKINLININMUTFAGINDAN

MALZEMELER:

HAMURUICIN: 4 tane yumurta
1 s.b.seker
1 tane k.tozu
1 su.b.+2 yem.kas.un

KREMASI ICIN:
2,5 s.b.süt
2.5 y.k un
1/2 s.b.seker
1paket vanilya

ÜZERI ICIN:
2 su.b.süt
1 s.b.hindistan cevizi


YAPILISI:Önce krema hazirlanir sogmasi icin bir köseye alinir,arasira karistirmayi unutmayin.
Kek icin yumurta ve sekeri krema kivamina gelene kadar mixsele cirpin, unu ve kabartma tozunu
eleyip karisima ilave edin firin tepsisine yagli kagit serip karisimi dökün önceden isitilmis 170derecede
10-15 dakika pisirin.
Firindan ciktiktan sonra nemli bir beze sarark rulo yapin ve sogmasini bekleyinve ruloyu acarak
sekildeki gibi önceden ortadan 2 ye sonra enlemesine 5 kesin ve bu sekilde 10 tane esit miktar elde
edececeksiniz kagittan ayirmak icin spatula kulanabilirsiniz biraz zor ayrilabilir


Sonra kremadan 1 tatli kasigi arasina sürün isterseniz muzda koya bilirsiniz ben bu sefer
muzda koydum güzel oldu, rulo yapin önce süte sonra hindistan cevizine batirip muffin
kagitlarina koyup tabaga alin .


NOT: eger bir gün buz dolabinda bekletirseniz dahada güzel oluyor
herkese afiyet olsun
HAYIRLI SENELER

32 yorum:

Baharcicegi dedi ki...

etkinlikte yaptigin zahmetler icin tesekkür ederim,cok güzel hazirladin tarifler birbirinden lezzetli.
Lokumlar tam lkoum olmus eline saglik canim.
senin ve ailenin yeni yilini kutlar saglik huzur mutluluklar dilerim

banu kırmızıgül dedi ki...

canım ellerine sağlık çok lezzetli ve guzel duruyor.
yeni yılda sevdiklerinle birlikte mutlu ,huzurlu ve sağlıklı geçmesi dileğiyle..

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

2007 yılı acılarımızla, sevinçlerimizle geride kalacak. 2008 daha fazla umut, daha fazla sevinç, daha fazla mutluluk getirsin. Yaşamında güzel yıllar, mutlu yarınlar, gerçek dostluklar hep seninle olsun. Yeni yılın sana ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim. Mutlu Yıllar

Unknown dedi ki...

Sevgi bestesinin tınılarını tüm insanların yüreğinde hissedeceği, hüzünlerinizin dostluklarla silineceği, ümitlerinizin hiç bitmeyeceği, sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir yılı sevdiklerinizle birlikte geçirmeniz dileğiyle. 2008 yılı size sağlık, mutluluk, başarı ve bol kazanç getirsin! Neşe dolu bir yıl geçirmeniz dilegimle!

Gönül dedi ki...

canım etkinlik için teşekkürler....iyi seneler diliyorum....katıldığım içinde teşekküre lüzum yokk yeavrımm:)))sevgilerimle

nil-nennenmutfakta dedi ki...

AYŞEM...CANIM SAĞLIKLI, BAŞARILI VE MUTLU BİR YENİ YIL DİLEĞİYLE SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM.....
NİL

DENİZSEFASI dedi ki...

HARİKA OLMUŞ, EN YAKIN ZAMANDA DENEYECEĞİM.

MUTLU YILLAR

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Yeni yılını en içten dileklerimle kutlar,ailenle birlikte sağlıklı ve huzurlu bir yıl geçirmenizi dilerim.
Etkinliğe çok güzel ev sahipliği yaptın,kutlarım.
Tarif çok güzel ve şık görünüyor,ellerine sağlık.

Aynur dedi ki...

Yeni yilin size ve tüm sevdiklerinize saglik, mutluluk, nese, basari, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim. Mutlu Yillar...


www.aynurdantarifler.blogspot.com

sevimin sayfasi dedi ki...

cok nefis olmuslar
ellerine saglik
senin ve ailenin yeni yilini kutlar saglik mutluluk ve nese dilerim
sevgilerimle...

ebrulitatlar dedi ki...

Her yeniyıl bir başka güzel. 2008 sana hayatın boyunca unutamayacağın güzellikler yaşatsın. Yeni yılın kutlu olsun...

Lezzet Gemisi dedi ki...

Hadi geçmiş olsun canım. :) Çok güzel bir ev sahibeliği yaptın. Asıl teşekkür bizden sana... Lokumlarından aldım bi tane. Ellerine sağlık...

Sevgi bestesinin tınılarını tüm insanların yüreğinde hissedeceği, hüzünlerinizin dostluklarla silineceği, ümitlerinizin hiç bitmeyeceği, sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir yılı sevdiklerinizle birlikte geçirmeniz dileğiyle... MUTLU YILLAR.

Adsız dedi ki...

merhaba benim memleketlim yeni yilin kutlu ve mutluluk icinde gecmesi dilegi ile

Mutfak Havlusu dedi ki...

ağzının tadı gönlünün sıcaklığı eksilmesin tadında bir yıl seni karşılasın.

meleginmarifetleri dedi ki...

Ayşe ellerine kollarına sağlık canım işleri bitirdin artık diblen biraz canım öptüm iyi seneler dilerim baaay

busem dedi ki...

Sabır ve sevgilerin birleştiği Dostlukların daha çok büyüdüğü Belki yorgun belki yorgun Yinede mutlu ve umutlu Güzellikler dolu günler Seninle Olsun

aNNePeRi dedi ki...

Sağlık,huzur ve mutluluk dolu bir yıl geçirin sen,ailen ve okuyucuların.Mutlu yıllar :)

Melek* dedi ki...

yeni yıl size ve sevdiklerinize mutluluk sağlık huzur getirsin

Unknown dedi ki...

Yeni yılın size ve tüm sevdiklerinize saglık, mutluluk, nese, basarı, sevgi ve huzur getirmesini dilerim.
Mutlu Yillar...

Adsız dedi ki...

slm canımcım.güzel dileklerin için teşekkür ederim.Bayağı yoruldun etkinlik için ama değdi nefis tarifler kazandık hepimiz.lokumun çok güzel olmuş.ellerine sağlık.ailenle nice mutlu sağlıklı yıllar dilerim.öptüm

Özlem Ceylan dedi ki...

canim ya blogcudaki blogun cok gec aciliyor burasi hemen aciliyor aceba blogcu daki blogun icinde cok resim oldugundan yavaslamis olabilirmi?burda oyle bir sorun yok bak..
yeni yilin tekrar kutlu olsun,,,ailen ve tüm sevdiklerinle beraber saglik mutluluk,huzur dolu guzel bir yil dilerim

uygarimizlahayat dedi ki...

Rica ederim etkinliğinize katılmak bir zevkti, 2008 inş. dilediğiniz gibi geçer, sevgiyle kalın...Mutlu Yıllar...

SOFRAM dedi ki...

Canım yeni yılda herşey gönlünüzce olsun, sağlıklı huzurlu , mutlu yıllar,lokum da harika görünüyor, ellerinize sağlık, sevgilerimle...

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

Ayşe'cim en son bombayı patlatmışsın, harika bir tarif ellerine sağlık.

anneminkizıyim dedi ki...

Merhaba Aysecigim, saglikli ve mutlu bir yil gecirmeniz dileyimle bu yilin ilk yorumunda, her seyin gönlünce olmasini dilerim, sadrazam lokumuda harika, sevgiler....

Melek* dedi ki...

of ne güzel birşey bu böyle ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

MERHABALAR
HERŞEY ÇOK GÜZEL OLMUŞ SAYFANIZ ÇOK HOŞ AMA EN GÜZELİDE SAYFANIZA EKLEDİĞİNİZ MÜZÜK SİSTEMİ NASIL YAPTIĞINIZI BENİMLE PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MEMNUN OLURUM.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
ARKADAŞ EKLİYORUM SİZİ İZNİNİZLE...

DENİZSEFASI dedi ki...

anlayışına sığınıp tarifini yayınladım
sevgiler...

belgin kıral dedi ki...

Ayşe ciğim, lokumu bugün yaptım süper oldu, komşuma gidiyoruz giderken götüreceğim , yorumları alıp sana söylerim tekrar; teşekkürler hayatım kendine iyi bak öptüm sevgiyle:)

Adsız dedi ki...

bu sadrazam lokumu tek kelimeyle muhtesem bisey:)herkesin begeneceginden eminim:)ben yaptim cokta güzel oldu tadi görünümü herseyiyle harikaydi tabiiiiii aysenimizin tarifiyle,anlatmasiyla ,göstermesiyle isim daha kolay ve zevkli hale geldi:) cok ,cok tskler ediyorum canim benim paylasimlarin icin ve hakkini helal et,allah razi olsun diyorum,sevgiler canim.... yagmurcugun;)

acemi dedi ki...

Çok teşekkür ederim böyle güzel bi yorumu paylaştığınız için ancak orda ıslak bi beze sarın diyorsunuz sonrada kağıtdan çıkarmak zor olursa spatula kullanın diyorsunuz ben orasını anlamadım ama yine de saolun.

keskinli dedi ki...

acemi merhaba
tatilde oldugum icin yorumuna gec döndüm kusura bakma
islak beze sarmadaki gaye yapismasini önlemek icin ama bazen sardigimiz halde yapisiyor o zamanda spatula ile kaldirin anlaminda yazdim dilerim yardimci olabilmisimdir ilgin icin tesekkür ederim her zaman beklerim sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...