2 Ocak 2008 Çarşamba

PEYNIRLI TART



HERKESE GÜZEL VE HAYIRLI YILLAR DILERIM

BU TARIFI CANIMCIM FATOSCUM DAN ALDIM DENEDIM
VE HARIKA BIR TARIF BEN COK BEGENDIM DENEYIN
PISMAN OLMAYACAKSIN DERIM

AYRICA ARKADASIMA GECIKMELI BIR TESEKKÜR BORCUM
VARDI BURDAN TIKLAYARAK YAPMA ISINIDE FATOSCUMDAN ÖGRENDIM
CANIM COK TESEKKÜRLER YARDIMLARIN ICIN
ARKADASIMIN SAYFASINA ULASMAK ICIN BURAYA TIKLAYIN



MALZEMELER
* 1 yumurta
* 2 kasik yogurt
* 1 paket kabartma tozu
* 125 gr yag
* Aldigi kadar un
* Peynir, maydanoz
* Ustu icin yumurta sarisi, corekotu

YAPILISI:
Yagi eritip sogutun sonra tüm malzemeleri yogurma kabina alarak pürüsüz bir hamur yorgrun
Hamurdan bir parca ayirip kalan hamuru tart kalibina yayalim ben bu asamada
silikon tart kalibimi kullandim siz normal tatr kalibi kullanacaksiniz kalibi yaglamayi
unutmayin catalla delikler acin ve peynirli karisimi esit miktarda dökelim ayirdiginimiz
diger parcadan seritler yapip kafes sekilinde üzerine koyailm yumurta sarisi sürüp
cörek otu serpip 180 derecede pisirelim afiyet olsun
FATOSCUM TARIF ICIN TEKRAR TESEKKÜRLER

12 yorum:

Yaren dedi ki...

Vayy aysem bu ne güzel tarif böyle,ellerine saglik canim,mutlaka denicem.Ayrica yeni yilin kutlu olsun,tüm güzellikler yaninda olsun,ailenle saglikli huzurlu bir yil diliyorum.Sevgilerimi biraktim Aysecim.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

tart nefiss olmuş ellerine sağlık canım zaten fatoşumun bütün tarifleri birbirinden güzel...
kız ayşe sen beni iyice unuttun ha bu tarafa geçtik diye unutulduk dicem ama burdada bloğun var nasıl unuttun bilmem:))
çook öptüm canımcım

Gönül dedi ki...

offffff tarta bak tartaaaaa:)) ellerine sağlıkk canikommmm harika görünüyor ...sevgilerimle

ceyt dedi ki...

merhaba Ayşecim, sana sevdiklerinle beraber sağlıklı, mutlu huzurlu nice yıllar dilerim.
tartında çok güzel görünüyor.ellerine sağlık canım.
sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Canım merhaba, peynirli tartın çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık, tarif için Fatoş'a da teşekkürler..Yanında bir bardak demli çay, harika..Afiyetler olsun, sevgilerimle...

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

Ayşecim tuzlu tartlar tam benim damak tadıma hitab eden bir lezzet.peynirlisi de bir harika olmuş.Ellerine sağlık cnm.

SİBELL'CE dedi ki...

aaa bayıldım valla tam azıma layık sen zaten kötü birşey yapmazsın ki marifetli arkadaşım ellerine sağlık sevgiler

NiNo dedi ki...

ellerine saglik enfes olmus

Adsız dedi ki...

Nefis bir tarif, görünümleride harika olmuş...:))
tarifinizi aldım,deneyeceğim...
Ellerinize sağlık...

HULYA dedi ki...

Nefis görünüyor valla.
Ellerine sağlık canım.Yılbaşında giremedim şimdi kutluyorum:MUTLU YILLAR!SEVGİLER

Lezzet Gemisi dedi ki...

ŞAHANE BİR GÖRÜNTÜ. ELLERİNE SAĞLIK CANIM BENİM. BANA DA BİR DİLİM GÖNDERİR MİSİN????

Disalce dedi ki...

ayşecim neler yaptın...ellerine sağlık...

harika bir görüntü...
ama şunu söylemeliyimki bazı tarifler pişmeden önce daha bir güzel görünüyor.....

öptüm canım....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...