19 Şubat 2008 Salı

FANTALI KEK (FANTA KUCHEN)


Porselen demlik cay saatleri 15'in bu haftaki
ev sahibi sevgili Gül Ablam yani http://dogada.blogspot.com/
Ben de bu haftaki etkinlige 1 Numarali kekim ile
katilmak istedim daha önce vermistim bu kekin tarifini ama
canim Fatosum icin tekrar yayinliyorum deneyin. Bir daha azla
vazgecemiyeceksiniz derim ............



Malzemelere gecmeden önce resimde gördügünüz
limon aromasi tr'de varmi bilmiyorum sayet yoksa
1 limon kabugu ekleyin derim ama sunuda belirteyim
BEN KULLANMADIM NASIL OLUR BILMIYORUM!!!




MALZEMELER:
*5tane yumurta
*2subardagi seker
*1su bardagi sivi yag
*1su bardagi fanta
*3su bardagi un
*1 tane vanilya 1 tane kabartmt tozu
*2tanedr.oetker limon aramasi (ZITRONEN AROMA)
*Pudra sekeri

YAPILISI:
*Seker vanilya ve yumurta yaklasik 5 dakika cirpilir
*krema kivamina gelene kadar.
*Sonra sivi yag fanta ve aromayida ekleyip tekrar
*2dakika daha cirpin.
*Un ve kabartma tozunu iki sefer gevgirden eledikten sonra
*karisima ilave edin tekrar cirpin Yaglanmis 26 cm lik
*ortsi delik unlanmis olan kaliba dökün 180derece önceden
*isitilmis firinda 35-40 dakika bisirin.
*Üzerinede bolca pudra sekeri dökün


NOT: Herkesin firini degisik bunun dikkate alin


PÜF NOKTASI: Kek pisene kadar kesinlinkle firinin kapagini
acmayin aninda cöker benden söylemesi



YANINADA IYI DEMLENMIS BIR CAY AFIYET OLSUN

HAYDI KOLAY GELSIN

51 yorum:

ilker'in mutfagi dedi ki...

canım benim harika olmuş kekin.ellerine sağlık.çok öpüyorum.sevgiler.

Leziz Sofralar dedi ki...

Canim ellerine saglik gercekten nefis olmus kek sabah kahvesine cok yakisir bence:))sevgiler...

anneminkizıyim dedi ki...

Selam Aysecigim, ilk yorum benden dir insallah, kekin harika olmus, insallah böyle kalip bulur denerim hafta sonu, sevgiler...

Selcen Şenocak dedi ki...

Offfff maşallah ya süper bir kek olmuş Ayşe'ciğim :)

Ellerine sağlık ne kadar da güzel kacarmış.

Sevgiler...

uygarimizlahayat dedi ki...

Oyyy oyyy canım kek nefis kabarmış, görüntü muhteşemmmmm ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

canim cok nefis bir kek olmus oggg misgibi caylada cok güzel olur canim bir sey merak ettim zitrone aromasi iki sise cok gelmezmi yoksa özelligimi öyle mi canim ,sevgiler benim memleketlim

Aynur dedi ki...

heh iste bi o tüplerin ne ise yaradigini merak ediyodum onuda ogrendik daha ne olsunnnn yahuuu ::))) sayendeeeee :))))

onlar baska nerelerde kullaniliyor acaba?

eline saglik gazozlu kek yemisdim ama fantali yemedim:)

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

ebrulitatlar dedi ki...

Ayşe'cim kek çok nefis görünüyor canım. Ellerine sağlık. Güzel bir etkinlik dilerim. Sevgiler..

DENİZSEFASI dedi ki...

mmmm harika görünüyor, ellerine sağlık canım

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Bir kaç gün sonra anneme misafir geleceği için dün akşam konuşuyorduk.Öncelerde gazozla kek yapardık unuttum yapsak ama tarif yok diyordu.Şimdi bu tarifini görünce anneme süpriz yapmalıyım diye geçti aklımdan.İyiki paylaştın canım her zamanki gibi muhteşem bir tarif.Ellerine kollarına sağlık.
Güzel bir gün dilerim öpt...

Adsız dedi ki...

aysecigim tabiki gercek adim sevgi,yakinmiyiz bilmiyorum ama mannheim dayim yakinsa börekleri alip keliyorum canim

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Şu resimdeki tüpcüklerden bir kere markette rastlamış almıştım,bir daha bulamadım :(
Şu herkesin fırını değişiktir uyarın harika olmuş:) Ben o yüzden hiç bir zaman pişirme süresi ve derece vermem. Geçenlerde bi arkadaşım tarifdeki gibi kekini 220derecede 20dakika pişirmiş hüsrana uğramış:) İmkansız ötesi birşey kek 220de pişermi:)

Ay amma çene yaptım ben böyle:)
Ellerine sağlık canım,enfes görünüyor kekin;)

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

harika bir kek olmuş ne güzelde kabarmış öyle canımcım ellerine sağlık aldım bir dilim:)
çook öpüyorum

Adsız dedi ki...

aaa sen ne diyorsun baligi sevdigini bilseydim cagrirdim tabi ki :))

eee bir tanidigim fantakuchen yapmis beni cagirmamis, kim acaba :))))))))

fantakuchen severim, ellerine saglik canim :))

bolcana afiyet bal seker olsun hihi :))

iyi bak kendine, sana iyi günler dilerim...

sevgiyle kal canim, aysel

NiNo dedi ki...

oo harika birsey dir kesin malzemlerinden belii

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım ellerine sağlık ne gzüel kabarmış kekin öleee
aç karna dayanılmaz oluyor.
yiyenlere de afiyet olsunn

sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

Nefis bir kek olmuş, rengide harika görünüyor dogrusu..:))
Ellerinize sağlık...

Adsız dedi ki...

Ayşeciğim valla bağıra bağıra dikkat çektiğin noktalara çok güldüm.fırınlar değişik kardeşim, limon katın ama ben kullanmadım haaaaa:)))))
fırını açmayız merak etem:))dersimi daha önceden almıştım.bir adet nefis pastayı rezil ederekten:(
ellerine sağlık canım.
asotu.blogcu.com

Gönül dedi ki...

canım benim sağolasın allah yaşatmasın böyle acılar kimseye....kekin harika olmuş ellerine sağlık..sevgilerimle kocaman öpüyorium

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis olmuş kekin ellerine sağlık canım..Afiyetler olsun..


Sevgiler

EZGi :)) dedi ki...

canım benim enfes olmuş yaptığın hersey gibi:)) ellerine saglık kocaman öptüm kocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

canimcim sen bi harikasin inan
ne guzel tarifler yayinliyorsun
paylasimin icin cok tesekkur ederim
kek harika gorunuyor
afiyet olsun...

www.yenitadlar.blogcu.com

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Canım,

Puf puf ne kadar güzel kabarmışşş, nazarlara gelmesin:)) Bu zitrone aromalardan ben bir ara buldun tr. de ama artık yok ve çoook arıyorum:(( Eksikliğini hissediyorum vallahiii....

Ellerine sağlık hayatcım,

Kocaman Sevgiler.......

nilüfer dedi ki...

hic fantali kek yememistim..tadi nasil acaba??baya merak ettim..denenecekler arasina ekledim..ellerinize saglik..

hayatkazanbenkepce dedi ki...

Gazozlu kek duymuştum ama fantalısını ne duydum ne de yedim .Ama çok güzel olduğu kesin .Ellerine sağlık canım ...

Adsız dedi ki...

Ayse'cim ben fantali keki ilk defa bir kac sene evvel annemde yemistim ve cok begenmistim.Ama fantali olmasi bana cok ilginc gelmisti o zamanlar.Sahane olmus kekin tatlim,ellerine saglik.

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

fanta tadının ne kadar yakıştığını tahmin ediyorum.ellerine sağlık.

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

fanta tadının ne kadar yakıştığını tahmin ediyorum.ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Sevgili Ayşe
Naptın sen yine öyle...
Blog alemine katılalı formum bozuldu benim.
ben incecik bir hatunum yazık bana ...bak, beğen, dene, ye işimiz bu...Ellerine sağlık bayıldım sevgiler...

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Aysecigim,kekin cok güzel olmus,ellerine saglik canim.Güzel demli cayin yanina aldim bir dilim.:))
Seni linklerime eklemek istiyorum,daha SIK görüselim ins.Sende eklersen sevinirim.

selamlarimla. serap

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim gercekten harika bir kek bu.Bende yapmistim ve cok begenilmisti.Ellerine saglik selamlar.:))

Baharcicegi dedi ki...

Bir arkadasta yemistim nefisti,senin kekde iyi kabarmis yumusacik mis gibi eline saglik canim.
Sicacik sevgiler öptüm canisi

NESRIN dedi ki...

Icindeki fanta sodali kekteki soda yerinemi geciyor?Yoksa gazi kacmis fantada kullanabilirmiyiz?
Masallah cok guzel kabarmis nefis gorunuyor.Ellerine saglik.

sibellebutikpasta dedi ki...

Süper valla, nerden akıl ediyorsunuz böyle yeni malzemeler katmayı, fanta ne ilginç bir fikir olmuş...merak ettim tadını...bi denemek lazım. Kekin görünümüne de bayıldım, ne güzel kabarmış, eline sağlık canım...Sevgiler...

Yaren dedi ki...

Aysem ne güzel pasta yapmisin kiz,hem fanta hemde kek.Ikisi bir arada olmus.Yani bu pastayi yiyen yaninda fanta icmesine gerek yok öylemi.Hesapli bir lezzet canim:))Ellerine saglik Aysem benim,sevgile kal canim,öptüm.

Lezzet Gemisi dedi ki...

SADE GAZOZLA YAPILAN KEKİ BİLİYORDUM. PORTAKALLISI DA ŞAHANE OLMUŞŞ. TADININ DA HARİKA OLDUĞUNA EMİNİM. ELLERİNE SAĞLIK CANIM. HOŞLUKLARLA DOLU BİR GÜN DİLERİM. SEVGİLER...

inci dedi ki...

canım arkadaşım yine nefis tarifler var...kekin harika olmuş,ellerine sağlık canımcım....şimdi yemek saati ama yemekten sonra sana çaya gelicem:))

HULYA dedi ki...

Ayşe'ciğim,
ÇAyım hazır kekinden bir dilim alabilirmiyim.Çok güzel kabarmış.Ellerine sağlık canım.Sevgiler

ceyt dedi ki...

Ayşeciğim, nefiss bir kek bu.harika olmuş.ellerine sağlık canım.şimdi olucakta yiyecektik nasıl güzel olurdu çayın yanına.
sevgiler

capankizimutfakta dedi ki...

CANCAGIZIM, COK DUYDUM BU KEKI FAKAT HIC DENEMEDIM. COK LEZZETLI OLDUGUNU SOYLERLER. BENIM KEKLE ARAM OLMADIGI ICIN FAZLA UZERINDE DUSUNMEDIM GALIBA. AMA EN YAKIN ZAMANDA BENDE DENEMEK ISTIYORUM. SEVGILER...SENINDE ELLERINE SAGLIK...

SİBELL'CE dedi ki...

canım bn geldim 1 haftadır yokum neyseki kavuştum .ama sen maşallah hiç boş durmamış tam gaz devam ediyorsun .bayılıyorum şu pasta kek tariflerine gerçekten muhteşem olmuş yine herzamanki gbi arkadaşım ellerine sağlıkk

TATLI DİYAR dedi ki...

ayşeee
hacıların kızı:)))))))))
naber
canım ellerine sağlık kek çok güzel olmuş
TR'de de limon esansı yada extrası die satılan ürünler var ben kullanıyorum çokta memnunum
CANIM SENİ ÖPÜYORUM
HACILARADA SELAMLAR

hdidem95 dedi ki...

canım kek süper olmuş ellerine sağlık arkadaşım öptüm sevgiler

Naşide Dönmez dedi ki...

canım ellerine sağlık.çok leziz görünüyor.

Jobove - Reus dedi ki...

very good blog, congratulations
regard from Catalonia Spain
thank you

Adsız dedi ki...

slm ben bu keki biyerdern hatırlayacam amma nerden diki:)
haaa evet bu kek o kek bir yersinnn 12 saat uyursun valla çok güzel bir kek her eve lazımm ellerine saglık çokkk güzel olmuş mımmm hoşçakal sevgiyle kal evdekilere selamlarr

şengül dedi ki...

Ayşecim ellerine sağlık çok güzel gözüküyor eminimki tadıda öyledir en kısa zamanda denemek istiyorum.

meleginmarifetleri dedi ki...

Wayyy süper olmuş ayşem ne güzel pamuk gibi bir kek harika ellerine sağlık canım.
Annen ve baban nasıl artık yoğunsun sanırım sık sık gekmez oldun hadi öpöyorum bay

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlıkk.Nasıl güzel kabarmış kek,hele dilimli olanları ekemk gibi nefis

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
bu kek nasil süper birsey böyle, bende Fantali bir pasta biliyorum ama kekini hic duymadimda yemedimde, kesinlikle denenecek bir lezzet bence.

Ellerine saglik hayatim, kekine bayildim.

Selamlar ve öptüm..

Adsız dedi ki...

ABLACIM, TARIFINI BIRAZ DEGISIKLIKLE DENEDIM. DEDIGIM GIBI KEKLE FAZLA ARAM YOKTUR AMA YIYENLER COK BEGENDI. TESEKKUR EDERIM. IYI HAFTA SONU DILEKLERIMLE...

capankizimutfakta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...