19 Haziran 2009 Cuma

KARTOPU KEK ( SCHNEEBALL )


Enfes lokum tadinda mis gibi bir kek tarifi
Cok basit ve pratik bir tarif ariyorsaniz tam
size göre Tarifi Almanya'dan sevgili
Demet Arslan hanim yollamis kendisine
cok tesekkür ederim

Stuttgard'dan Tarif yollayan sevgili Hatice hanim
bir dahaki seferde sizin tarifinizi yayinlayacagim...
Tarif gönderen herkese cok tesekkür ederim
Denedikce yayinlayacagim insallah...

Demet hanimin daha önce yolladigi ve denedigim
diger tarifleri BAKMAK ISTERSENIZ

KREMALI POGACA TARIFI ICIN BURAYA TIKLAYIN



ETIMEKLI KEK TARIFI (ZWIEBACK KUCHEN)
ICINDE BURAYA TIKLAYIP BAKABILIRSINIZ





*** KARTOPU KEK (SCHNEEBALL)***
MALZEMELER:
" 2 tane hazir pastaban (BISQUITBÖDEN)
* 2 kutu Mandalina (DOSE MANDARINEN)
* Yarim kutu krema (SCHLAGSAHNE)
ÜZERI ICIN :
* Hindistan cevizi (KOKOSNUß)

NOT:::::

Arkadaslar bu ölcülerle aynen yapilinca
biraz yumusak oluyor ama siz biraz sert
bir sonuc almak isterseniz pastaban
sayisini COGALTIN
Ziyaretcim Vahideye uyarisi icin tesekkür ederim

YAPILISI:
* Pastaban,mandalina, ve kremayi bir kaba alin
* Güzelce hamur yogrur gibi yogurun
* Yarim saat buzdolabinda bekletin
* Hamurdan ufak ufak toplar yuvarlayin
* Hindistan cevizine bulayin ve tekrar buzdolabina kaldirin
* Servisden hemen önce cikarin ve servis yapin
*** AFIYET OLSUN ***


ISTE BU KADAR BASIT VE KOLAY TATLI TARIFI
DIGER TARIFLERIM ICIN TIKLAYIN
RESIMLI KEK TARIFLERI:
RESIMLI TATLI TARIFLERI

30 yorum:

gullesu dedi ki...

ellerine sağlık canım yine harika şeyler yapmışsın...Bu arada sanada hayırlı cumalar

neslihan erzincan özgür dedi ki...

harika bir tarif canım.ellerine sağlık.ama burda kutu mandalina ne gezer:-) başka bir eklemeyle deneyelim biz.afiyet olsun.sevgilerimle..

aleyna dedi ki...

trabzondan almanyaya selamlar.iyi haftasonları.

HÜLYA dedi ki...

PRATİK VE HARİKA BİR TATLI OLMUŞ AYŞECİM ELLERİNE SAĞLIK ... ÖPTÜM SENİ

Unknown dedi ki...

ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR SEVGİLİ ARKADAŞIM ELLERİNE SAĞLIK..
SEVGİLER..
HAYIRLI CUMALAR...

mutfaktakizaman dedi ki...

canimcimm neguzel atistirmaliklar olmus oylee ellerin dert gormesin..
canimm su mandalinalardan bende alayim ilk firsatta:))
sevgilerimle cok opuyorumm

lemanice dedi ki...

enfess ellerine sağlık arkadaşım.bizde mandalina sezonu çoktaaan bitti.inşallah kışa yaparım aldım tarifini aslında belki portakalla da olur ha?neyse sevgiler canım.

HUYSUZBALIK dedi ki...

Artan keklerden ben de yaparım bu tarifi arada. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Nilüfer dedi ki...

ımmmmm nefis harika:))) ellerine sağlık, afiyet bal şeker olsun, mutlu hafta sonları, sevgiler..

Nilüfer dedi ki...

ımmmmm nefis harika:))) ellerine sağlık, afiyet bal şeker olsun, mutlu hafta sonları, sevgiler..

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Ellerinize sağlık. Kartopunuz çok güzel olmuş. Mutlaka deneyeceğim.
Sevgiler
http://www.lezzetibol.com

TAZE NANE dedi ki...

Ne güzel kek böyle.
Harika görünüyor.
Sevgiler.
İyi hafta sonları canım.

anneminkizıyim dedi ki...

Aysecigim ellerine saglik, yolluyan bayanda sagolsun, tarif güzelmis, sevgiler....

Leyla Poyraz dedi ki...

kekler harika görünüyor..ellerinize sağlık..sevgilerle güzel bir pazar diliyorum..

Doyumluk.... dedi ki...

Pratik bir tarif.sevgiler.......

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

değişik bir tarif olmuş harika görünüyor ellerine sağlık Ayşem..mutlu haftalar öpüyorum

Vahide dedi ki...

merhaba aysecim,

kartopu tarifin cok güzel görünüyor!
ellerine saglik!
hafta sonu bende denedim ve aynen senin yazdigin gibi uyguladim ama malesef cok yumusak oldular!
nerde yanlis yaptim bilmiyorum!?!

vahide

keskinli dedi ki...

vahide merhaba
zaten biraz yumusak oluyor
ama cok yumusak olursa vaya sen biraz daha sert istersen pastabani bir dahaki sefere bir tane daha fazla koy insallah olur
istedigin sonucu alamadigin icin özür dilerim not olarak hemen tarife ekleme yapicam tesekkürler yorumun icin sevgiler her zaman beklerim vahide
sanirim blogun yok !!!

Gönül dedi ki...

hayatımmm teşekkür ederim..bakalım bu akşam neler olacak:))) desteklerin için teşekkürler..sevgilerimle öpüyorum

neseersoy dedi ki...

merhaba arkadaşım,
öncelikle güzel dileklerin için çok teşekkürler.
ellerine sağlık ne kadar pratik ve hoş bir tarif.
sevgilerimle

lezzet sefasi dedi ki...

Cok guzel bir tarif.gondereninde yapaninda ellerine saglik.

Adsız dedi ki...

ok

Gönül dedi ki...

hayatım yaa gferçekten doktor randevunumu iptal ettin:))) ne deyim ben sana....oğuza azmı vermişim tatlım ya o bana 3 vermiş keşke 3 verseymişim:)))neyse bu akşamı kaçırma sakın erkanın hakkından geldim:))) öpüyorum tatlım sevgilerimle

Vahide dedi ki...

selam aysecim,

cevabin icin tesekkürler!
birdahakine 1 pastaban fazla koyarim.
evet blogum yok! calistigim icin zaman ayiramam diye cesaret edemiyorum! simdilik sorularim yemek üzerine olur diye bloga üye oldum! ve gördügün gibi oluyormus :))

bakalim ilerde ne olur !

almanyadan selamlar

vahide

Baharcicegi dedi ki...

kartopu kek nefis görünüyor,kartopu deyince aklima kis geldi ama zaten yazda gelmis sayilmaz Almanyaya
Dün yagmur yagdi bütün gün,serin kalin kazaklar giyoruz hala yazin ortasinda ayari bozuk derim ben Almanyayanin havasina.
Ellerine saglik aysecim kekleri sevdigim icin bir ara deneyecegim tarifini

kalinka dedi ki...

ayşem nasılsın .ben geldim neler neler yapmışsın oyle ben yokken.

keskinli dedi ki...

isimsiz ziyartcim
selam olsun ne icin ok dedin anlamdim sevgiler hayirli kandiller

keskinli dedi ki...

VAHIDEM
selam demek sende almanyadasin
hangi sehirdesin merak ettim ??
ben bielefeld tarifdayim nordhein westfalen bende cok cekinerek baslamistim blog isine hatta pc den hic anlamiyordum ilk zamanlar resimlerimi felan hep esim yüklüyordu simdi bayagi yol katt ettim yani:))
sevgiler canim
HAYIRLI KANDILLER

Vahide dedi ki...

merhaba aysecim,
önceliklen tüm müslüman aleminin kandili mübarek olsun ve tabiki seninde!
evet bende almanyadayim ! bayern ayaletinde münih yakininda oturuyorum! gelelim bloga: belki ilerde zaman bulursam yapmak isterim! ama senin veya öbür arkadaslarin bloglarini karistirmak simdilik bana yetiyor ve inan artik ne yemek yapsam diye düsünmüyorum! cünkü sizlerin bloglariniza bakip yapiyorum! yani epey rahatladim bu konuda ! onun icin cok cok tesekkür ederim!

bayernden selamlar

vahide

keskinli dedi ki...

vahide selam
aramiz bayagi uzakmis :((
insallah belki bir gün tanisiriz
tariflerimin hepsini gönül rahatliyla deneyebilirsin canim
kellos popsa yazdigin yorumun altina yazdim bakarsin dedigim gibi tüm malzemeler lidilden
insallah memnun kalirsin sevgiler hayirli cumalar canim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...