13 Haziran 2009 Cumartesi

PIRINCUNLU BALLI KEK


Enfes degisik bir kek tarifi ariyorsaniz tam size
göre tavsiye ederim

Bu enfes kek tarifi icin sevgili Belgin Ablama
yani Sefertasina cok tesekkürler

*** PIRINCUNLU BALLI KEK ***
MALZEMELER:
* 4 tane yumurta
* 1 su bardagi seker
* 1 su bardagi erimis margarin veya siviyag
* 1 cay fincani süt
* 2 yemek kasigi kakao
* 1 paket pirinc unu(200gr.)
* 1 tane vanilya
* 1 tane kabartma tozu
* 1 tane limon veya portakal kabugu rendesi
* Aldigi kadar un
(KASIGI KALDIRINCA KIVAM KOYU OLACAK)
ÜZERI ICIN :
BAL SERBETI
* 1 su bardagi su
* 1 tatli kasigi dolusu bal


YAPILISI:
* Yumurtalari sekerle birlikte köpürene kadar cirpin
* Yag ve sütü ekleyip kasikla karistiralim
* Pirinc unu kabartma tozu,vanilya,kakao, ve
limon rendesini ekleyip tekrar karistirmaya
devam edelim
* Unu azar azar ilave edip kivamini saglayalim
* Hamur akici bir kek hamuru olmayacak kasigi
kaldirinca kivami koyu olacak ona göre
* Silikon kek kalibina hamuru dökün ben
tupperwarenin silikon kaliplarini tercih
ediyorum sizede tavsiye ederim
* Kekimizi yaklasik 40-45 dakika 170
derecede pisirelim
* Pisen ve sogyan keki ters cevirip balli
serbeti üzerine gezdirelim ve hindistan
cevizi ile süsleyelim
**** AFIYET OLSUN ****


DIGER ENFES VE MIS GIBI KEK TARIFLERI ICIN TIKLAYIN:
RESIMLI DENENMIS KEK TARIFLERI

18 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

bu ballı kekin yanına en iyi ballı ıhlamur gider sanki:)

ellerine sağlık ablacım,enfes görünüyor..

LEMAN dedi ki...

arayan bulur evet farklı lezzet arıyordum buldum bak tesekkurler canım

harosa dedi ki...

canım günaydın hiç pirinç unlu kek duymamıştım tadı nasıl acaba merak etiim doğrusu denesemmi gerçi son günlerde yaptığım kekler olmuyo nedense anlamadım gitti

Unknown dedi ki...

Ayşecim ellerine sağlık gerçekten
harika olmuş kek mutlu pazarlar sım
sıcak sevgiler...

lemanice dedi ki...

pirinç unlu kek hiç denemedim yemedimde.ilk fırsatta denenecekler arasına girdi...mutlu pazarlar ve kocaman sevgiler.

Disalce dedi ki...

ne kadar nefis olduğu her hainden belli zaten...

ellerine sağlık...sefertasınada tarif için teşkürler..

öpüyorum seni toprağım...

Nilüfer dedi ki...

AYŞE ABLACIM, BAYILIYORUM SENİN BU KEKLERİNE, ÇOK GÜZEL KABARIYOR, MUHTEŞEM OLUYOR, GELİP GİDİP YİYORUM:))SANKİ, BENİM TUPPERWARE KEK KALIBIM YAPIŞTIRIYOR VE GÜZEL KABARMIYOR, HALA BÖYLE GÜZEL KABARAN KEK BECERİPTE YAPAMADIM, HALBUKİ EŞİMDE KEK HASTASI, ÇOK SEVİYOR, SENİN BU KEKLERİNİ GÖRSE YAP DİYE TUTTURUDU:))ELERİNE SAĞLIK MUHEŞEM, SEVGİLER....

renklipastalar dedi ki...

Ellerine sağlık yine herzamanki gibi harika olmuş. Eminim tadı harikadır. Güzel kabarmış. Güzel bir hafta diliyorum canım.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

şahane bir kek olmuş çok lezzetli olduğu her halinden belli:) ellerine sağlık canımcım..öpüyorum mutlu haftalar

neslihan erzincan özgür dedi ki...

harika olmuş,enfes görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgilerimle...

muko dedi ki...

oofff offffffffff görüntü şahaneeeee

eline sağlık canım...

Baharcicegi dedi ki...

pirinc unuyla kek yemedimde yapmadimda,iyi kabarmis yumusacik olmustur ellerine saglik canim

kizhatce dedi ki...

eline sağlık ayşe ciğim ,çok değişik bir kek deneyeceğim,kocamannn öpüyorum..

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.Ayşem,nasılsın? ellerine sağlık yine değişik bir kek pirinçunlu hiç denemedim yapmak lazım..öptüm canım sevgiler..A.E.O

TAZE NANE dedi ki...

Çok değişik ve güzel bir kek.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

Ayseci'gim ellerine saglik canim ne kadar nefis gorunuyor.
Belgin'cigiminde ellerine saglik.
sizlere afiyet bal seker olsun canim cok opuyor sevgilerimi birakiyorum.

Adsız dedi ki...

yaban mersini arayanların çok uzaklara gitmesine gerek yok artık.
www.aslantarim28.tr.cx

keskinli dedi ki...

evet siteniz türkiyedeki arkadfaslarin cok isine yarayacaktir

ziyaretiniz icin tesekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...