12 Temmuz 2009 Pazar

KÖFTELI KASARLI TÜRLÜ



Türlününde köftelisi olurmu demeyin
bizim evde etli yemekler pek sevilmedigi
icin köfteli tarifler tercihimiz sizede tavsiye
ederim ........

*** KÖFTELI TÜRLÜ ***
MALZEMEYI KISI SAYISINA GÖRE
AYARLAYIN
KÖFTESI ICIN
* Kiyma
* Bayat ekmek ici
* Kuru sogan
* Maydonoz
* Köfte baharati
* Yumurta
SEBZELER:
* Patates
* Patlican
* Kabak
* Sivri biber
* Domates
SOSU ICIN:
* Domates
* Az salca ,su tuz



YAPILISI:
* Köfte icin olan malzemeleri güzelce yogrun
* Kücük kücük köfteler hazirlayin kizartin
* Tüm sebzeleri yikayin küp küp dograyin
patlicani ve kabagi alacali soyun
* Sebzeleride kizartin hepsini borcama alin
üzerlerine köfteleri dizin
* Domates rendeleyin üzerine ve salcayi sicak
suda tuzla eritip üzerine gezdirin
* 200 derecede pisirin
* Firindan cikarmadan önce üzerine kasar rendesi serpistirip
tekrar 5 dakika pisirin kasarlar eriyene kadar
AFIYET OLSUN

9 yorum:

Adsız dedi ki...

çok değişik olmuş ellerine sağlı kcanım..iyi fikir:)

Unknown dedi ki...

Canımmmmmmm ellerine sağlık çok güzel olmuş kocaman öpüyorum..

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım bende yemeklerde köfteyi daha çok seviyorum ellerine sağlık....

TAZE NANE dedi ki...

Köfteli olmazmı, olmuş hemde ne güzel olmuş.
Sevgiler canım.

sadiye dedi ki...

merhabalar canım
köfteli türlüyü hiç duymamıştım ama şunu biliyorum senin tarifler gerçekten çok kaliteli :) beğeniyorum tariflerini bende deneyeceğim ellerine sağlık sevgiler canım

Nilüfer dedi ki...

Ayşe ablacım ellerine sağlık yaa görüntü muhteşem bayıldım..
ben de kıyma yamam ama köfteyi çok severim
sevgiler...

capankizimutfakta dedi ki...

uuuuuuufffff bu yemegi yemede yaninda yat. harika bir uyum kofte ve patates. ellerine saglik ablammm.

renklipastalar dedi ki...

İlk yorumun benden gelsin arkadaşım. Ellerine sağlık, gece gece canım çekti. Köfteyi de kaşarı da çok severim. Yazın sıcaklarında yanıp kavuruluyoruz, gerçi burada 1 haftadır yağmur yağıyor. Kendine iyi bak canım. Görüşmek üzere.

Mutfak Havlusu dedi ki...

Oooo harika birşey bu:)
ben köfteye çok çok düşkünümdür sabahın bu vaktinde bile nefistir benim için,ellerinize sağlık.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...