16 Ağustos 2009 Pazar

TON BALIKLI PIZZA TARIFI PIZZA TONNO


Pizza tariflerime bir yenisini daha ekliyorum
benim gibi ton baligini seviyorsaniz mutlaka
birde bu sekilde deneyin

DAHA ÖNCE YAYINLADIGIM PIZZA TARIFLERI
ICIN TIKLAYIN
KARISIK PIZZA TARIFI
SUCUKLU YUMURTALI PIZZA TARIFI

*** TON BALIKLI PIZZA ,PIZZA TONNO ***
NOT:
Bu malzemelerden yaklasik 4-5 tepsi cikiyor
siz kisi sayisina göre yapin !!!!!!
HAMURU ICIN:
*1kilo un
*2,5 su bardagi süt
*2 yemek kas. yogrut
*1 yemek kasigi tuz
*2 tane kesme seker
*1 adet maya (42Gr)
*1su bardagi siviyag
ÜZERI ICIN:
* Ton baligi konserve
* Domates konservesi veya simdi tam mevsimi
taze domateste olabilir
* Kuru sogan, Kirmizi paprika biber
* Kasar rendesi,kekik,tuz,pul biber,bulabilirseniz
pizza baharati


YAPILISI:
* Hamuru yogurun yaklasik 1 saat mayalandirin
* Hamur mayalandiktan sonra portakaldan
biraz büyük pezeler alin tepsi büyklügünde
acin ve tepsiye yerlestirin.
* Kalin sevenler kalin yapsin ince sevenler ince yapsin !!
* Domates konservervesi kekik ve baharatla sos
hazirlandiktan sonra üzerine sürülür.
* Baliklari her yerine güzelce yayin
* Soganlari ve biberleri halka halka dograyip üzerlerine
gelisi güzel yayin
* Kasar rendesinide her tarafina serpistirin
* 250 derece önceden isitilmis firinda pisirin



***** AFIYET BAL SEKER OLSUN *****
DIGER HAMUR ISI TARIFLERIMI MERAK
EDIYORSANIZ BUYRUN BURAYA TIKLAYIN
HAMUR ISI TARIFLERI, BÖREK VE CÖREK TARIFLERI

16 yorum:

hunerlieller dedi ki...

hımm pizza nefis görünüyor ayşecim.tam pazar kahvaltısa göre..ellerie saglık canım.sevgiler

LEMAN dedi ki...

off herturlusu makbuldur arkadasım getır sen çayı koyam ben

Ilker Erdem dedi ki...

Merhaba canim, pizza nefis gorunuyor cok severim. Sevgiler

hdidem95 dedi ki...

ayşecim pizzayı severim ton balığınada bayılırım ikisi bir arada yemem oluumuuu:)))ellerine sağlık bitanem öptüm sevgiler

ceyt dedi ki...

merhaba Ayşecim, sizleri okadar çok özledimki.şükür tekrar aranızdayım.
pizzan nefiss ellerine sağlık canım.
öpüyorum kocaman sevgiler..

Unknown dedi ki...

MUHTEŞEM GÖRÜNÜYOR SANIRIM KİMSE HAYIR DİYEMEZ. ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM..
SEVGİLER...

Canan dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor. Ellerine sağlık şekercim.

Sevgilerimle
Canan

gülay dedi ki...

canım ellerine sağlık.. ben de ton balık sevenlerdenim. ne nefis olmuştur..

neseersoy dedi ki...

Selamm,
Uuzn zamandır uğrayamadım , umarım herşey yolundadır.
Ellerine sağlık , eşim ton balıklı pizzayı çok sever ona yapıyımda mutlu olsun.
Sevgilerimle

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Benim ufaklık görmesin,pizza istiyorum diye tutturur:)Ellerine sağlık.

müjde dedi ki...

Harika görünüyor Ayşeciğim.Ellerine sağlık.Mutlu haftalar...

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık ayşem harika görünüyor pizzan.. afieat şeker olsun canım

HUYSUZBALIK dedi ki...

Yurtdışında ton balıklı pizzanın üzerinde kıyılmış roka ile servis yapmışlardı. Muhteşemdi. Tavsiye ederim. Ellerine sağlık. Sevgiler...

saniyesultan dedi ki...

pizza sevilmezmi ama ton balıklı hiç denemedim.ellerine sağlık...

Nilüfer dedi ki...

ımmm nefis, ayşe ablacım tarif listeme ekledim, nefis görünüyor ellerine sağlık sevgiler..

Feyza Fidan dedi ki...

Offf muhteşem olmuş vallahi...Ellerine sağlık canım arkadaşım...
Kocaman öpüyorum seni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...