4 Mart 2010 Perşembe

ARKADASLIK ÖDÜLÜ

Güzel yorumlariniz ve gecmis olsun dilekleriniz icin

hepinize cok tesekkürederim arkadaslar

Annecim sükür iyi ama bir kac tetkik icin biraz

daha hastanede kalacak simdilik amaliyata gerek

yok dedi doktorlar ama ilac kullanacak bayagi bir

hayirlisi olsun rabbim kimseciklere dermansiz dert vermesin

AMIN

Sevgili karabiberinmutfagi beni bu arkadaslik ödülüne layik

görmüs kendisine cok tesekkür ederim

kural geregi on arkadasa vermem gerekiyor ama

inanin ayrim yapamiyorum blogcu blogspotcu

bütün arkadaslarima armagan ediyorum

Hepinizi cok seviyorum

SEVGILER...


2 yorum:

atesböcegi dedi ki...

canim, epey uzak kaldim yogunluktan özlemisim... öncelikle annen icin gecmisler olsun. sohbet kutundan okudugum kadariylada iyiye gidiyormus sükürler olsun. Acil sifalar diliyorum.
O inegöl köfte harcini esim kesfetmis getirmis ondan beri sikca yapar oldum cokta pratik oluyor :) ellerine saglik canim. eristeli yogurtlu tavuk salatanda nefis görünüyor denemeliyim. öpüyorum kocaman

Mutfak Dili dedi ki...

Aysen hanim bir daha gecmiş olsun.Rabbim insallah sağlık afiyet versin.
Dostluk ödülünüz mubarek olsun. Gercek dosluğa layık insansınız. Rabbim dostluklarınızı daim etsin.
Allaha emenet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...