16 Mart 2010 Salı

KAYTAZ BÖREGI


Bu böreklerin tarifini canim Demetcimden almistim
kendisi Hatayli onunkiler kadar güzel olmadi
görünüsü ama tadi süper mutlaka denemelisiniz....

Arkadaslar annemi sormussunuz cok sükür iyi ve
bu hafta Türkiye'ye dönecek insallah o yüzden
bloglari dolasamiyorum yogun günlerim var yine
yorumlariniz icin hepinize
tesekkür ederim her firsatta ugramaya calisacagim


Hafta sonu sevgili Ayse'nin ve Ferhatin dügünü
vardi cok güzel bir dügün oldu her ikisinede
Rabbimden ömür boyu mutluluklar dilerim


Gelelim böreklere
*** KAYTAZ BÖREGI ***
MALZEMLER:
* 1 su baradi ilik süt
* 1 su bardagi ilik su
* 2 yemek kasigi yogurt
* 1 cay bardagi siviyag
* 1 yemek kasigi seker
* 1 tane maya
IC MALZEMESI:
* 250-300 gr.kiyma
* 2 tane kuru sogan
* Maydonoz
* Istege göre yesil biber
* 1 yemek kasigi biber salcasi
* 1 yemek kasigi domates salcasi
* Tuz,karabiber,kimyon damak zevkine göre

YAPILISI:
* Hamur malzemesinden yumusak cok sert olmayan
bir hamur yogrulur yarim saat mayalandirilir
* Mayasi gelen hamuru 15 bezeye ayirin her birini
tatli tabagi büyüklügünde acin arasina yag sürün
* Ister bohca gibi katlayin isterseniz benim yaptigim
gibi hamuru tekrar acip büzün ben hamurlari tepsiye
dizince tepsi mayasini beklemedim ama siz
mutlaka bekleyin daha pofuduk oluyor
* Ve kiymali icten üzerine sürün 200 derecede pisirin
*** AFIYET OLSUN ****
Diger tariflerim icin tiklayin
HAMUR ISI TARIFLERI BÖREK TARIFLERI


26 yorum:

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Off off ne güzel olmuş bu börek canım çekti...

Ellerine sağlık yiyesim geldi valla :))

humeyra dedi ki...

Fotojenik olmayabilir ama lezzetli bir görüntüsü var, denemek üzere aklımın bir köşesine not ettim :)

Atike Momini Ziya dedi ki...

selamlar. bir haftadır göremeyince merak ettim. neyseii olduğuna sevindim.gençlere iki cihan saadetini kazanmalatrına vesile olacak mutlu,huzurlu,sağlıklı bir yaşam dilerim.
börek harika görünüyor canm.ellerine sağlık. açıklayıcı fotolar için ayrıcabir teşşekkür...
görüşmek dileği ile sevgiler......

Unknown dedi ki...

canım ellerine sağlık aneciğinin iyi olmasınada çok sevindim
yeni evli çiftede ömür boyu mutluluklar dilerim sevgilerimle

Sevil Şahin dedi ki...

canım benim annene tekrar geçmiş olsun canım benim .
Evlelen çiftinize de bir ömür boyu mutluluklar dilerim .
böreğinde nefis olmuş canım
allaha emanet ol
sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

ablacımm ellerine sağlıkk börekler nefis.. genç çifte mutluluklar dilerimm... allahım bizede nasp etsin hayırlısı ile:))

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.
Anneciğinin iyi olmasına çok sevindim.
Yeni evlileri de ALLAH mesut etsin. Birbirlerinden ayırmasın.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Ayşecim ellerine sağlık harika bir
börek çok öpüyorum...

emelce yemek dedi ki...

ellerine saglik lezzeti goruntusunden belli

susamcorekotuFeriha dedi ki...

eline sağlık lezzetli olduğu belli sen annene iyi bak selamımı söyle hayırlı yolculuk dilerim

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok güzel olmuş,Akdeniz yöresinin biberli ekmeğine benziyor.Çok güzel olduğuna eminim,ellerinize sağlık.Sevgilerrrrrr....

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

börek değişik ve harika görünüyor...ellerine sağlık...
kolay gelsin...

Gönülünce dedi ki...

Böreğin nefis olmuş arkadaşım ellerine sağlık...Genç çifte mutluluklar dilerim...
Sevgiler...

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

ellerıne saglık canım cok degışık ve guzel görunuyor sevgıler:)

gelibolu17 dedi ki...

http://porselendemlik.blogcu.com/

http://gelibolu17.blogspot.com

tarafından hazırlanmış olan
56.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ'NE

18 MART 2010-1 NİSAN 2010

TARİHLERİ ARASINDA

http://lezizce.blogspot.com/

ARKADAŞIMIZ EV SAHİBELİĞİ YAPACAKTIR.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ...
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER

sevimin sayfasi dedi ki...

sizleri baya bir ihmal ettim canim, kusura bakma lütfen
börekler süper olmus
ellerine saglik canim

Eya dedi ki...

Sevgili Ayse...ellerine saglik, cok leziz görünüyor, bu arada gelin pek güzelmis, biz gelemedik, ben kurstaydim,yetisemedik.Ama gelinlik giymedimmi? varsa onun da fotografini koysana :)))) sevgiler

zehra

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

ellerine sağlık bilirim bu tadı gerçekten çok güzel oluyor.sevgiler.

Unknown dedi ki...

cnm ellerıne saglık hayırlı günler dılıyorum :)

Mutfak Dili dedi ki...

Ayse hanim ellerinize saglik. Guzel gozukuyor. Bu aralar deyisik borek yapmak istiyordum.Iyi oldu. Tesekkurler.

bahar dedi ki...

annenize geçmiş olsun , yeni çifti tebrik ederim , kaytaz böreğini ilk defa duyuyorum ellerinize sağlık afiyet olsun

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Ayşecim anneciğine çok geçmiş olsun..
Börekler bence nefis görünüyor..Tadının güzelliği de içindeki malzemelerden belli. Ee böyle hamarat ellerden de çıkınca harika olmuştur:).
Ellerine sağlık.
Sevgilerimle...
aslı

Damak Tadı dedi ki...

Çok değişik ve çok nefis görünüyor canım,ellerine sağlık..Adı da çok enteresan geldi bana..)

Afiyetler olsun..Sevgiler..

Eya dedi ki...

Tesekkürler Ayseciiigim....sevgiler

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
harika bir görüntü, sanki lahmacunu andiriyor bence, lezzeti icinde sizlere afiyetler olsun diyorum.
Annecigin icinde tekrar cok gecmis olsun diyorum ve acil sifalar diliyorum.

Senin de ellerine saglik tabii ki.

Selamlar ve kocaman öptüm.

Unknown dedi ki...

Merhabalar canim arkadasim... Ben bu börege bayildim... Ellerine saglik... Yeni evlilere de ömür boyu mutluluklar diliyorum... Sevgilerimle, güzel bir pazar günü dilerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...