2 Nisan 2010 Cuma

KÖFTELI TARHANA CORBASI


Annemin nefis mis gibi corbasi bilmeyenler varsa
Tarhana corbasini birde köfteli denesin derim

*** ANNE USULÜ KÖFTELI TARHANA CORBASI ***
MALZEMELER:
HERKESIN TARHANASI FARKLI OLABILIR!!
Benim ölcüm orta boy tencere icin
6 kisilik
* 7 yemek kasigi Ev yapimi tarhana
* 1 yemek kasigi tereyag, salca,nane,tuz.

KÖFTESI ICIN
* 100 gr Kiyma ,
* 2 yemek kasigi tarhana
* 1 tane yumurta
* Tuz,karabiber,pulbiber

YAPILISI:
ORTA BOY TENCERE ICIN
* 7 yemek kasigi tarhanayi ilik su ile islatin
* Bir kabin icine kiymayi tarhanayi ve diger
malzemeleri alin
* Köfe yogurun misket büyüklügünde
parcalar yuvarlayin
* Tereyagini eritin naneyi kavurun ,
salcayi ilave edin
* Suyunu ve islatiginiz tarhanayi katin
kaynayana kadar karistirin
* Kaynayinca tuzunu ilave edip köfteleri
atin icine
* Altini kisip köfteler pisene kadar pisirin
sicak sicak ikram edin afiyet olsun....

DIGER MIS GIBI CORBA TARIFLERIM
ICIN BURAYA TIKLAYIN



22 yorum:

Hilal dedi ki...

canım annenin ellerine sağlık harika görünüyor. Tarhanaya bayılıırım ama köfteli hiç yapmamıştım. aklımda olsun sevgiler

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Ayşeciğim ellerine sağlık.Anne tarifleri gibisi yok yıllarca denenmiş. Anne de hürmetler.İzmirden kocaman sevgiler.

sevgi dedi ki...

bayılırım tarhanaya.. hele hastayken ilk aklıma gelen şeydir. nefis görünüyor canım, ellerine sağlık..

nurgülün dünyası dedi ki...

Selamün Aleyküm Kardeşim.

İki dua vardır ki, reddedilmez; o dua edenlerle Allah

arasında bir perde yoktur; Biri, zulüm gören kişinin duası öbürü de

mü’mininkardeşine gıyabında ettiği dua.” Dualarda unutulmamak dileğiyle.

.CumaMız Mübrekolsun.

Allaha Emanet olun

Sevil Şahin dedi ki...

canım benim anneciğinin ellerine sağlık afiyet bal olsun
hayırlı cumalar ayşegülcüm

Unknown dedi ki...

Günaydinlar canim... Himmmm, güne mis gibi bir corba görüntüsüyle baslamak harika oldu-... Ellerin dert görmesin arkadasim... Afiyetler olsun... Sevgilerimle, cuman mübarek olsun...

kalpkurabiye dedi ki...

ablacımm tarhana efiss.. bir tabak içebilirmiyimm:))

aysesueda dedi ki...

hayırlı cumalar tarhanaya sonradan alışan(bizim malatyanın tarhanası değişik olduğundan )ama çok seven biri olarak köftelisi çok hoşuma gitti.deneyeceğim inş.
sevgiler

Gönülünce dedi ki...

Köfteyide tarhanayıda çok severim birleştiği zaman nefisss olur tabi...Ellere emeklere sağlık...
Sevgiler...

Baharcicegi dedi ki...

Köftelisini hic yapmadim degisik olmus bulursam tarhana hemen deneyecegim,sagolsun Denizli arkadaslar veriyor onlarinki cok lezzetli oluyor
Bugün tatil ve hava azda olsa günesli soguk rüzgar esiyor olsada.sicacik neseli bahar tadinda bir paskalya tatili dilerim canim

Adsız dedi ki...

Hayırlı akşamlar arkadaşım,tarhana da köfteyi hiç düşünmemiştim ne güzel bir fikir,anneler her zaman en iyisini yapıyor,Rabbim acılarını göstermesin(amin),
sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Hayırlı akşamlar arkadaşım,tarhana da köfteyi hiç düşünmemiştim ne güzel bir fikir,anneler her zaman en iyisini yapıyor,Rabbim acılarını göstermesin(amin),
sevgilerimle...

Pembe Tatlar dedi ki...

Hımm ellerine sağlık canımm çok farklı bir lezzet:)

Atike Momini Ziya dedi ki...

GÜLÜSÜÜ,
BLOĞA BIRAKTIĞIN GÜZEL YORUM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. TARİFİ DE YAYINLADIM:)
TARHANAYA GELİNCE KÖFTELİSİNİ HİÇ DENEMEDİM . NE GÜZEL DAHA BESLEYİCİ OLUR KUZULARIM İÇİN :)İLK FIRSATTA DENEMEK İSTİYORUM... TEŞEKKÜRLER PAYLAŞIM İÇİN.
SEVGİLER GÜZEL HAFTASONLARI...

emelce yemek dedi ki...

hic yemedim daha once ama en yakin zamanda deneyecegim

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ben artık çorba yayınlamaktan çekinir oldum mecburiyetten yapıyorum, çorba yayınlayarak bana destek vermiş oldun:)))bu destekle hemen bir çorba daha yayınlıyayım bari:)
çok değişikmiş yöresel herhalde, anneler işi bilir ellerine sağlık canım benim

Mutfak Dili dedi ki...

Ellerinize saglık . TArhanayı sevmem çok uzun zaman aldı. Ama şimdi o kadar şok seviyorum ki.. Ama etli hiç yemedim. eminim ki çok lezzetlidir. Başarılar.

KİANA dedi ki...

Hiç köfteli tarhana çorbası denememiştim.. Çok güzel olacağından eminim.. Deneyeceğim. Ellerine sağlık Ayşeciğim..Sevgiler

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.Ayşem,ellerine sağlık çorbayı aynı şekilde yapıyorum ama köftesiz bunu denemek isterim..sen iyisin inş.oğlumun düğünü yaklaşıyor yoğunluk yaşıyorum dualrını beklerim öptüm..A.E.O

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmm çok leziz hele birde anne tarifi yemede yanında yat ellerine sağlık Ayşem..öpüyorum

Magia da Inês dedi ki...

Olá, amiga!
Passei para uma visitinha...
Seu cantinho está lindo, agradável e de bom gosto.


       ( ),,( )
       (=':'=)
  ﻶﻉჱﻶﻉ═¤═(,,)♥(,,)═¤═ﻶﻉჱﻶﻉ

Com carinho, para você e sua família...

Itabira - Brasil   

321 dedi ki...

sitenizdeki tarifler çok güzel. elinize sağlık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...