18 Mayıs 2010 Salı

MISIR UNLU DOMATES TAVASI VE ÖDÜLÜM


Kahvalti sofralariniz icin yine enfes bir tarif
tarif icin sevgili Aleyna'ya (eviminnesesi)
arkadasima cok tesekkür ederim yöresel bir
lezzetmis biz begendik sizlerede tavsiye ederim...

*** MISIR UNLU DOMATAES TAVASI ***
MALZEMELER:
* 3 tane domates
* 1 tane büyük boy sogan
* 1-1,5 cay bardagi misir unu
* 3 tane yumurta
* Siviyag ,tuz,pul biber
YAPILISI:
* Domatesin kabuklarini soyun salataya dograr
gibi dograyin elinizle hafif bastirin sulari ciksin
* Soganlari piyazlik dograyin az tuz ile iyice ovun
* Domatesleri ve soganlari birbiriyle harmanlayin
* Misir ununu tuz ve pul biber katip tekrar karistirin
* Yumurtalari cirpin
* Tavaya az sivi yag dökün domatesli karisimi
ince bir tabaka seklinde güzelce yayin.
* Üzerine cipilmis yumurtayi gezdirip arkali
önlü cevirerek pisirin orta dereceli
ocakda cok harli olmasin.
*** AFIYET OLSUN ***
DIGER TARIFLERIM ICIN TIKLAYIN
KAHVALTILIK TARIFLER

TATLI BLOGGER ÖDÜLÜM
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiEkdQetoGXSCHMLos5Cf8PSDTlC1R00e356-xvmjWHVWs-hI1AXUzXpHdxiTORcazamihGJhvxU9DzIXz1KWPQDio6kuzA_Uxh08eYTCjvMK4dvZsv6VzoyqDhyjotJloW2Z4rZaAiEs5A/s1600/sweetblog.jpg
beni bu güzel ödüle layik gören sevgili
Zeynep'e (pastakur.blogspot.com)
ve sevgili
Ebru'ya (ebruliyemektarifleri.blogspot.com)
ve yine sevgili
(susamcorekotu.blogspot.com)
arkadaslarima cok tesekkür ederim
kural geregi on kisiye vermem gerekiyor
ama listem okadar kalabalikki secim
yapmam cok zor bütün arkadaslarima
armagan ediyorum
HEPINIZI COK SEVIYORUM sevgiler...

10 yorum:

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ELİNE SAĞLIK FARKLI BİR LEZZET ŞİFA OLUR İNŞALLAH,ÖDÜLÜN İÇİN TEBRİK EDERİM HAKLILAR ÇOK TATLISIN ÇOOK:)))))

umutluhayat dedi ki...

enfes olduğuına eminim ,harika görünüyor.ellerine sağlık

aleyna dedi ki...

AYŞECİM ELLERİNE SAĞLIK.TASTAMAM KENDİSİ OLMUŞ.BENİM EN SEVDİĞİM YEMEKTİR.ORJİNALİ ANANEMİN ELİNDEN BAHÇEDEKİ DOMATESLER İLE SOBANIN ÜZERİNDE BAKIR TAVADA.TADINI HAYAL EDEMEZSİNİZ.SEVGİLER ARKADAŞIM ALMANYAYA

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim benim çok hos bir kahvalti tarifi olmus,misir unla denemek lazim canim çektiii:))çok lezzetli gorunuyor...eline saglik sekercim.
Ödülün için tebrikler,bende seni seviyorum arkadasim,kendine iyi bak.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

çok merak ettim bu lezzeti.nefis görünüyor.
ellerine sağlık ablacım..

Unknown dedi ki...

IYi aksamlar canim benim... Önümüzdeki haftadan itibaren havalar 20-25 derece arasinda seyredecekmis son aldigim havadislere göre... Kendimizi ona göre ayarlayacagiz artik.... Ayrica tarifin icin de ellerine saglik diyorum.... Birde ödülün icin kutluyorum seni... Sevgilerimle cok öptüm...

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
evet bence de cok güzel bir kahvalti masasi alternatifi olmus, senin de ellerine saglik diyorum.

Ödüllerin icin de ayrica cok tebrik ederim, bu ödül meselesi icinde bende ayri bir post yapmam lazim ama ne zaman, o iste büyük sorunum:))

Sevgilerimle ve kocaman öpüldün.

Mutfak Dili dedi ki...

Ayse hanim teşekkür ediyorum. Odulu sizede gonderecekdim ama sanirim ben gondermeden bu ödül size gelmişdi. O yüzden size ileriki zamanlarda kendim duzenlediğim ozel odülümü layık görecektim. Odülün en güzelina layık olacak en iyi arkadaşlarımdan birisizni. Allah razi olsun opdum. Yemek de harika olmuş.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

bak gördünmü yaptığımı sana ödül verip sana haber vermeyi unutmuşum yaşlandım ben:))

lezzettabağı dedi ki...

Mısır unlu lezzetlerin bende çok ayrı bir yeri vardır ama nedense çok az deneme fırsatım oluyor, Bunun tembellikle de alakası yok ama olmuyor.. bu lezeti yeni aldığım mısır unuyla deneyeceğim ve size de haber verceğim. söz.. Tiramisu da ayrı bir güzel görünüyor, elinize sağlık ve çoook öpüyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...