23 Şubat 2011 Çarşamba

ROM AROMALI CIKOLATA TOPLARI (RUM KUGEL)

rum kugel
Bu enfes tarifi sevgili komsum Fatma'dan aldim
cok enfes ve degisik bir lezzet cikti ortaya ,denemek
isteyenlere tavsiye ederim....
Ayrica Fatmanin yigenine tesekkür ederiz bize
böyle güzel bir tarif verdigi icin .

NOT: Rom aromasinin icinde alkol YOK
sadece Aromadan ibaret bilginize!!!!!
rum kugel 3
*** ROM AROMALI CIKOLATA TOPLARI (RUM KUGEL) ***
MALZEMELER:
* 2 paket hazir mermer kek ( MARMOR KUCHEN)
* 200 gr, sütlü cikolata (VOLMILCH KURVERTÜRE)
* 1 paket sivi krema (SCHLAG SAHNE)
* 1 sise rum aromasi rum yagi (RUM AROMA)

ÜZERI ICIN
* 1 Paket (200gr.) ince karinca cikolata parcaciklari
MALZEMELR ICIN RESIMDEN YARARLANABILIRSINIZ !!!

YAPILISI:
* Bir kabin icine su koyun ayri bir kabin icine cikolatalari
  parcalayip koyun ve benmari usülü eritin.
* Eriyen cikolatanin icine kremayi ve aromayi ekleyin
* Derin bir kabin icine Mermer keki iyice üfeleyin
* Cikolatali karisimida ilave edip güzelce yogurun
* Biraz dinlendirin
* Sonra misketten az daha büyüklülkte yuvarlayip cikoltaya
  bulayin kücük truff kagitlarina koyup servis tabagina dizin
 Iste bu kadar degisik ve kolay truff tarifi denemek isteyenlere kolay gelsin tadanlara afiyet olsun.....

rum kugel 2

DENENMIS BEGENILMIS DIGER TARIFLERIM ICIN TIKLAYIN


18 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ablacımm çok güzel görünüyorlar şirin topcuklar ellerine emeklerine sağlık:))
sevgileirmle..

marifet ellerimizde dedi ki...

canım rum aromalı gorunce rom aromalı anladım :)ama alkol olmaması ıyı olmus:)
ellerine saglık :)

anneminkizıyim dedi ki...

Hiiim ellerinize saglik, Fatma hanimin ve senin eline saglik canim.

sevgiler...

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Aysem enfes bu toplar zevkle yenilir ellerine saglik bir tanesi..
Sormussun geçen tatlim evet camimiz var ama etkinlik düzenlemiyorlar nedense orda olmak varmis anlican,öpüyorum seni.

beracan dedi ki...

ellerine sağlık canım..bir tane almak istiyorum...:)tadını merak ettim..

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar ellerine sağlık.Rum ne anlıyamadım rom olmasın..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

sizlerin her türlü malzemeye yakın oluşunuz harika !!
çikolatalar, soslar, süslemeler vs vs ... ne mutlu ..
keyifle afiyet olsun..
sevgiler

ülkü dedi ki...

aa ben o aromalari alkollü saniyordum.. bunu ögrendigim iyi oldu.. bu arada harika görünüyorlar. tatli delisi biri olarak bunu mutlaka denemem lazim. paylasimin icin cok tesekkürler topraam :)

sibelyalcincom dedi ki...

Görüntü çok güzel truftan farkı içine konulan aroma zannedersem deniyeceğim sevgiler:)))

Limon çiçekleri dedi ki...

Malzemelerini burada bulabileceğimi bilsem hemen yaparım.Çok nefis görünüyorlar çünkü..Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Cok güzel görünüyorlar, ellerinize saglik. Truff kagitlarini nerden bulabiliriz?

Adsız dedi ki...

merhaba ayse hanim sizin tarifleriniz o kadr denedimki en son sahane yumurta pastasini denedim super oldu en kisa zaman toplari deneyecem insallah burda yakin zaman kermes olacak yine yaparim insallah sevgilerimle zeynep belcikadan

Adsız dedi ki...

merhaba ayse hanim sizin tarifleriniz o kadr denedimki en son sahane yumurta pastasini denedim super oldu en kisa zaman toplari deneyecem insallah burda yakin zaman kermes olacak yine yaparim insallah sevgilerimle zeynep belcikadan

aslı dedi ki...

Hazırlamsı da çok pratik ama çok lezzetli görünüyorlar. Ellerinize sağlık olsun.

Birsel ve İrem dedi ki...

Süper olmuş, ellerinize sağlık, afiyet olsun. Rom aroması ile verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim, benim de bu konuda çekincelerim vardı, rahatlıkla kullanırım artık.
Sevgiler.

sevimin sayfasi dedi ki...

toplar süper olmus aysecim,
ellerine saglik

keskinli dedi ki...

isimsiz ziyaretcim truff kagitlari büyük marketlerin hepsinde var ama ben neukauftan aliyorum sevgiler her zaman beklerim

keskinli dedi ki...

BELCIKADAN ZEYNEP hanim'a
tariflerimden memnun olmana cok sevindim hepsini gönül rahatliyla deneyebilirsin ziyarteleriniz ve yorumlariniz beni cok memnun edecektir her zaman beklerim sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...