16 Ekim 2011 Pazar

ELMALI BABAANNE KEKI (GROß MUTTER'S APFEL KUCHEN )

ELMALI KEK


*** ELMALI BABAANNE KEKI (GROß MUTTER'S APFEL KUCHEN ) ***


MALZEMELER:ZUTATEN


* 250 gr.tereyag veya margarin ( Butter oder margarine )
* 250.gr.seker ( ZUCKER )
* 5 tane yumurta ( EIER )
* 1 paket vanilya ( VANILLINZUCKER )
* 350.gr un (MEHL)
* 1 tane kabartma tozu ( BACKPULVER )
* 4-5 tane elma ( APFEL )




ELMALI KEK 1




YAPILISI: ( ZUBEREITUNG )
* Tüm malzemeleri sirasiyla yazdigim gibi cirpin
* Yalniz her bir yumurtayi yarim dakika cirpin
* Son olarak elmalari küp küp dograyip ilave edin
* Yagli kagit serili veya yaglanmis firin tepsisine malzemeyi
güzelce yayin
* 180 - 200 derecde pisirin
* Sicakken üzerine tarcin ,pudra sekeri ve toz findik serpin
* Iyice sogduktan sonra dilimleyin servis yapin
        *** AFIYET OLSUN ***


DIGER TARIFLERIM ICIN TIKLAYIN


KEK TARIFLERI


KURABIYE TARIFLERI

17 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık elmalı tüm lezzetlere bayılırım mutlu pazarlar
sevgiler.

Unknown dedi ki...

Bu elmalı keki bende çok yapanlardanım,ev halkı bayılıyorlar hele pazar sabahları kahvaltıda harıka oluyor.ellerıne saglık canım.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ELMALI NEFİS BİR KEK:)) NEDEN BABANNE KEKİ DENMİŞ ACABA? YOKSA BABAANNENİLEĞE Mİ HAZIRLANIYORSUN AYŞECİM:)))) SEVGİYLE KAL

LeylaK dedi ki...

ellerine sağlık ikizannesiii, çok gzel olmuşşşş...

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım ellerine sağlıkk nefis bir kek olmuş bu kek:))
ellerin dert görmesin..
mutlu haftalar..
sevgiler..

~Hülya~ dedi ki...

Çok pratik bir tarif olmuş. ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Merhaba,
Yemekleriniz bir harika gorunuyor soylemeden gecemeyecegim eminim lezzetleri de harikadir.
Ozellikle yaptiginiz hamur isleri enfess...

Adsız dedi ki...

ellerine saglik gülüm herzamanki gibi enfes lezzetlerini denemeye tatmaya devam ve hemen ,herzaan el altinda bulunan malzemelerin tariflerini vermen dahada bi güzel ,isimizi kolastiriyorsun ,emeklerine saglik canim.sevgiler,selamlar:) yagmur ablan

Adsız dedi ki...

s.a.ablacim,hayrli cumalar dilerim.babaanne keki süper ve neredeyse herzaman kolaylikla mutfagiumizda bulabilecegimiz malzemelerin olmasi ayrica bi güzel ,tadina zaten diyecek sözümz yok sadece emeklerine saglik diyorum ALLAH razi olsun.bu kek artik tezgahimizin üstündne eksik olmuyor ;) saolasin.........

Adsız dedi ki...

merhaba:) sanirim en son yorum yapan bendim ablacim.yagmur ablan:) bilmis olasin.

gönül dedi ki...

babaanne kekini denedim süper bisey cocuklugumdaki kekler gibi oldu sünger gibi yumusak tavsiye ederim

Adsız dedi ki...

merhabalar,ben bu tarifi dun denedim ama hamuru cok kati oldu ve elmalari icine katamadim bile tekrardan kontrol ettim butun malzemeleri ama herseyi tam koymustum hic bir eksik yoktu,lutfen bana yardimci olursaniz sevinirim kivami konusunda.simdiden tesekkurler.gul

keskinli dedi ki...

ADSIZ YORUMA CEVAP

kivami zaten fazla civik olmuyor dogru yanlis yaptiginiz bir sey yok elmalri kasik ile karistirin mikserle zaten eziliyor kivami dogru yani yorumlarinizi her zaman beklerim gec cevap verdigim icin özür dilerim cok yogunum her zaman beklerim sevgiler

keskinli dedi ki...

GÖNÜL HANIM
denediginize ve memnun kaldiginiza cok sevindim afiyet bal seker olsun yorumunuz icinde tesekküre derim her zaman beklerim

keskinli dedi ki...

YAGMUR ABLAM
ne güzel bak senin tezgah bir tarif daha kazanmis oldu seninde o güzel ellerin deyince harika olmazmi ablam güzel yorumlarin icin cok tesekkür ederim

ben bu ara cok yogunum ablam yigenimin nisani var telasdayiz onun icin yorumlara cevap veremiyorum hemen kusura bakmayin öptüm....

özlem dedi ki...

merhaba ayse abla bu elmali keki bugün yaptim sonuc mükemmel esimle bayila bayila yiyoruz cok tesekkürler tarifiniz icin, sitenize hayranim...emeginize saglik

keskinli dedi ki...

Özlem
cok tesekkür ederim güzel yorumun ici begendiginize sevindim her zaman beklerim sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...