25 Nisan 2012 Çarşamba

ZEHRA'NIN SOFRASI

zehra 2

Gecikmiş bir sofra ile merhaba
biliyorum çok ara veriyorum ama elimde olmayan
sebeblerden dolayı.
Geçenlerde sevgili Zehraya gitmiştik bizlere mükkemmel
bir sofra hazırlamıştı bende sizlerle paylaşmak istedim
Arkadaşim tekrar ellerine sağlık ....
Ayrıca sevgili eşinede sonsuz teşekkürler bloğumun yeni
şablonu için......



zehranin sofrasi


eeee.... marifetli Arkadaşımın sofrasında olanlarla
sizleri başbaşa bırakıyorum
Zeytinyağlı  taze bakla
Kabak böreği
Kırmızı pancar salatası
Pırasa dolması
Roka salatası
Saray kebabı
Yoğurtlu fasulye kızartması





cilekli pasta

veee sevgili Filiz ablamızdan 
Karışık orman meyveli pasta


Hepinize kucak dolusu sevgiler



8 yorum:

sevimin sayfasi dedi ki...

cok güzel, ne iyi etmisiniz böyle bulusup, bende gecen serapa yazmistim bulusma ne zaman diye... hepinizi cok özledim...
zehraninda ellerine saglik, her sey cok güzel...
öpüyorum canim

Devastator Usta dedi ki...

afiyet olsun :)

birsence dedi ki...

herşey biryanada pastaya bittim afiyetler olsun hepinize...

Tuğba Mutfakta dedi ki...

Hepsi çok güzel görünüyor,sofra düzeni harika ama orman meyveli pasta iştahımı kabarttı:)

Unknown dedi ki...

Ay ay ay ....::)) Sahane bir sofra olmussss.... Olsa da yine yesek...:)) Insallah dügünden sonra ben de sizlere bir sofra kuracagim elimden geldigince,,,,

Canim Aysem, blogunun yeni sablonu da hayirli olsun.... Sevgilerimle, cokkk öpüyorum... Yakinda arayacagim...::::)))

Eya dedi ki...

Sevgili Arkadasim...varliginizla, sevginizle evimizi neselendirdiginiz icin biz cok mutlu olduk. Bence de cok keyifli saatler gecirdik, ne mutlu bize ki sanal alemden gercek arkadasliklara dönüstürebildigimiz paylasimlardayiz. Hepinizi cok seviyorum...yine gelin...hep gelin.... <3

Doludoljmutfak dedi ki...

bu gün itibariyle bende izleyşcşnşz oldum.Blogunuz oldukça başarılı ..Başarılarınızın devamını diler sşzşde sayfama beklerim. www.doludolumutfak.blogspot.com Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Cok guzel gorunuyor...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...