6 Ekim 2007 Cumartesi

KARAMEL AROMALI KREM OLELI YAS PASTA TARIFI


*** KARAMEL AROMALI KREM OLALI PASTA TARIFI ***
MALZEMELER:
PANDISPANYA ICIN:4 tane yumurta
50 gr. nisasta (4 yemek kasigi)
150 gr.un (1 su bardagi)
175 gr seker(1 su parmagindan bir parmak eksik)
4 yem. kas. sicak su

ben tartiyla yapiyorum kolaylik olmasi acisindan sizin icin bardaklada ölctüm ama herkesin su bardaginin büyüklügü ayni degil bunu dikkate almanizi rica edecegim

KREMASI:
2 tane nugatli crem ole (PARADIS CREME NUGAT GESCHMACK)
3 tane cig krema
1 su bardagi süt
Paketin üzerinde yazdigi gibi krema hazirlanir


SÜSLEMEK ICIN :rulo 9kat ve cukolata parcaciklari kullanabilirsiniz
herzamanki gibi bu konuda tamamen özgürsünüz

YAPILISI:
Pandispanya yapilir üce kesilir sekerli su veya meyva suyuyla islatilir arlarina daha önceden hazirladiginiz krema sürülür her tarafi krema ile kaplanir
istege göre süslenir .Ben cikolalata parcaciklari ile süsledim emrecigimin istedigi gibi.

bu tarif yine diger blogumdan ikizlerin biri icin yapmistim dogum günlerinde aylar oldu ama burdada yayinlamak istedim diger oglumun pastasida bir dahaki sefere insallah

8 yorum:

Ferkay dedi ki...

bu güzel pastaya ilk yorum yapan ben olacam herhalde ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.seni de beklerim.

anneminkizıyim dedi ki...

Canim ellerine saglik harika bir dogum günü pastasi yapmissin, emre cok sansli, gecmisde olsa yinede gecmis dogum günlerini ikizlerin kutlar, saglikli ve hayirli ömürler dilerim, sevgiler....

minikkusum dedi ki...

merhaba canim
pasta cok guzel eline saglik.
bende kutluyorum canim.ALLAH hayirli omurlere nasip etsin insallah.
sayfani duzelmissin cok guzel olmus
eline saglik hayirli sahurlar canim

meleginmarifetleri dedi ki...

selam canım pastan çok güzel olmuş ellerine sağlık artık buradada komşuyuz seni bırakmadım ve bende geldim sık sık ziyaretini bekliyorum hoşçakal

Adsız dedi ki...

Emre'ye mutlu yıllar. Pastasıda çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Görüşmek üzere. Sevgiler..

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Kadir geceniz kutlu olsun, iyi haftalar diliyorum...
Sonja

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Canım elelrine sağlık pasta harika olmuş.
Emreyede mutlu yıllar:)

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Merhaba, güzel bir gün diliyorum.
Linklerinize eklemek istediginiz linklerimi asagiya birakiyorum.
Sevgilerimle Sonja...

Anasayfam:
www.wilderrose.blogspot.com

Ayrica bu da Punky´min blogu:
http://sonja-punky.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...