9 Eylül 2008 Salı

SOOBBEEE


CANIM gardenyam ve benimdenizim
BENI SOBELEMISLER ISTE CEVAPLAR
http://hobievigardenya70.blogspot.com
http://benimdenizim.blogspot.com

Blog yazmaya ne zaman,nasıl başladın..?
* Gecen sene 24 TEMMUZDA esimin
süpriz olarak blog acmasi ile basladim ondan
önce bende sessiz takipcilerdendim:))

Blog yazılarının konusunun belli bir çizgide olması için özen gösteriyormusun..?
* Evet mesela güzel olmayan kendim begenmedigim hic bir tarifi yayinlamam

Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceksin..?
* Kismet diyelim simdilik devam cocuklarima
güzel tariflerimi biriktermeye

Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı..?
Halen eglenceli ama gelen ziyaretcilerime
yeni bir seyler ögrensinler diyede caba harciyorum

Blog yazmak için günde bazı şeylerden feragat ediyormusun?
* Evet malesef ediyorum mesale ÜTÜLERIMDEN :))
cok biriktiriyorum

BEN KIMSEYI SOBELEMIYORUM ARKADASLAR
ISTEYEN DILEYEN HERKES DAVETLIMDIR CEVAP VERIRSENIZ SEVINIRIM

1 yorum:

capankizimutfakta dedi ki...

AY ABLACIM ONCE SU SOBENDEKI SON SORUYA VERDIGIN CAVAP HAKKINDA YORUM YAPACAGIM. BLOGDA YAZMAK ICIN UTULERIMI BIRIKTIRIYORUM DEMISSINYA, AYNEN :)) HIC SEVMEM UTU YAPMAYI, BEN BLOGU BAHANE ETMEMDE HAFTASIONUNU BAHANE EDERIM, BENIM HAFTASONU UCUZ TARIFEM VARDA :))) O GUNE KADARDA DAG GIBI YIGILIR MUBAREK :) BOREKLERINE CELINCE, AH SENDE BENIM GIBISIN SANIRSAM HAMUR ISINE BAYILIYORSUN. BUNLAR YENMEZMI, HEMDE YAGLANINCA ??? OFFF IFTARA DAHA COOOOK VAR !!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...