15 Ağustos 2010 Pazar

HASHASLI KREM SANTILI TATLI VE TATIL BITTI


Herkese Merhaba
Blogumu ve sizleri cok özlemisim ,güzel bir vatan
ziyaretinden sonra tariflerime kaldigim yerden
devam edeyim.
Ramazan boyunca elimden geldigince cok tarif
eklemeye calisacagim hepinize hayirli bol bereketli
bir ramazan ayi dilerim.
Türkiyede yaptiklarimi ve resimlerimi daha
sonraki postlarimda paylasirm insallah
bu tarifi daha önce yayinlamistim bu sefer
resmi degisik sadece,
tarifine bakmak icin
BUYRUN TIKLAYIN HASHASLI TATLI
Yoklugumda ziyaret eden mesaj birakan
herkese cok tesekkür ederim sevgiler.....



diger denenmis tüm tatli tariflerim icin
buyrun buradan tiklayin

18 yorum:

hanife dedi ki...

hoşgeldin arkadaşım,hayırlı ramazanlar

Fatoş Öztürk dedi ki...

Merhaba arkadaşım bloğunu beğenip izlemeye aldım.Ellerine sağlık haşhaşlı tatlıyı bende yapıyorum.Üzerine krem şanti sürüyorum.Hayırlı Ramazanlar...

mintinin dünyası dedi ki...

keskinlim çok güzel bir tatlıdır.tadına bayılırım.ellerine sağlık güzel de süslemişsin.sevgiler.hayırlı ramazanlar

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Elinize saglik,tekrar hosgeldiniz...

Sevgiler...

muko dedi ki...

hoşgeldinn ayşecimmmm

görüşmek üzere

sevgilerimleee

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim hosgeldin.
Hayirli ramazanlar:))

bir dilim bir tutam dedi ki...

AYSECIM HOSGLEDIN.
Izinciler teker teker dönüyor bloglarda yavas yavas canlaniyor.
Yasasin..
Sevgiler

Atike Momini Ziya dedi ki...

canm ablam, hoşgeldin yaa.. ne çok özlemişim... yazılarını ve tariflerini sabırsızlıkla beklemekteyim.. sanki bana gelmişcesine sevindim yaaa.. ne çok sevildiğini bil :)
içten sevgi ve dualarımla, hayırlı ramazanlar...

kalpkurabiye dedi ki...

ayşe ablacım hoşgeldinn.. sefa geldin...
güzel güzel gezdin inşallah.. allah tez zamanda kavuştursun seni memleketine inşallah..
hayırlı ramazanlar dilerimm..
tatlında pek güzel ellerine sağlık..
sevgilerimle..

kalpkurabiye dedi ki...

ayşe ablacım hoşgeldinn.. sefa geldin...
güzel güzel gezdin inşallah.. allah tez zamanda kavuştursun seni memleketine inşallah..
hayırlı ramazanlar dilerimm..
tatlında pek güzel ellerine sağlık..
sevgilerimle..

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA.Hoşgelin Ayşem,geçen sene keskinliden geçerken kulaklarını çınlattım tatilinin güzel geçmiş olmasına sevindim...kolay gelsin..A.E.O

Nurselin Pasta Evi dedi ki...

merhaba sevgili keskinli hashasli tatlini ilk firsatta deneyecegim hayirli ramazanlar

YeMeK vAkTi dedi ki...

Hoşgeldin canım tam ramazana layık bir tatlı olmuş ellerine sağlık

Naşide Dönmez dedi ki...

canım hoşgeldiin.bende döndüm bloguma beklerim:))ellerine sağlık bende bayılıyorum bu tatlıya.harika birşey.sevgiler.

mormenekselerr dedi ki...

obakizi ile resminizi gordum,çok severim onu da,ne guzel böyle dostluklar kurmak,hoşgeldiniz ,hayirli ramazanlar,ellerine sağlık..

anneanneninemekleri dedi ki...

Ellerine sağlık nefis görünüyor.Hayırlı ramazanlar.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Hoşgeldin canısıı özlettin kendini....bu tatlıyı bende çok severim şahane olmuş ellerine sağlık canım..hayırlı ramazanlar

mintinin dünyası dedi ki...

Hobidünyam woman forum adına;
http://edacroche.blogspot.com/
http://papatya68.blogspot.com/
tarafından hazırlanmış olan; hobidünyam yemek etkinliğinin "5."si olan" sahur lezzetleri" etkinliğinin ev sahibeliğini,

20 AĞUSTOS 2010 - 5 EYLÜL 2010

tarihleri arasında mintininmutfagi.blogspot.com adresimde mintinin mutfağı olarak ben yapıyorum ve muhteşem lezzetlerinizle sizleri,kendi mutfağımda ağırlamak istiyorum.

***yapmanız gereken şey dilediğiniz çeşitte lezzetler hazırlayıp,kendi bloğunuzda yayınlamak ve benim bloğuma yorum bırakarak haber vermek olacak.hazır olduğunu bildirdiğiniz tariflerinizi,ben bloğunuza gelip kopyalayıp kendi bloğuma ekleyerek linkinizle birlikte yayınlayacağım.hadi herkes mübarek ayın güzelliğiyle,sahurunda hazırladığı şık tarifleri bana bildirsin.
Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim,ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.davetiyeyi ulaştıramadığım aradaşlarım lütfen şimdiden kusuruma bakmasınlar...

Not: blog sahibi olmayanlar da bu etkinliğe katılabilirler.hazırladığınız sahur tariflerini,resmiyle birlikte isminizi de yazarak (pepito_life@hotmail.com) adresime yollayın,ben de yayınlayayım:)

LEZZETLİ PAYLAŞIMLARDA BULUŞMAK DİLEĞİYLE...TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...