31 Mart 2011 Perşembe

AMC TENCERESINDE SÜTLAC TARIFI

amc tenceresinde sütlac

Amc tenceresinde sütlac, evet simdi bazilariniz bize ne
bundan diyecek ama benim gibi bu tencereyi yeni
kullanmaya baslayanlar varsa onlara yardimci olmak
amaci ile yazmak ihtiyaci hissettim,cünki yeni cikan
versiyon kimse tarafindan tam bilinmiyor ....

Yeni versiyon AMC PREMIUM eski versiyona
göre daha kisa zamanda yemek pisiriyorsunuz
tabiki zamanla hangi yemek kac dakikada pisecek nasil
pisecek ögrenecegiz bende denedikce sizlere
yardimci olmak icin burdan tecrübelerimi paylasacagim
tabikide istek olursa ....!!!!!

AMC 'de yemek nasil piser nasil olur diye cok
arastirdim ve son bir haftadir bayagi bir deneme yaptim
zamanla ara ara AMC tenceresinde yaptigim yemekleri
insallah sizlerlede paylasacagim ilk olarak
AMC 'de pisirdigim sütlacimi paylasiyorum

*** AMC TENCERESINDE SÜTLAC TARIFI ***
MALZEMELER:
* 1 litre süt
* 1 su bardagi seker
* 1 su bardagi pirinc (ben kirik pirinc kullandim )
YAPILISI:
* 4,0 litrelik AMC tenceresine sütü koyun
* Tencerenin boyuna mutlaka dikkat edin büyük tenecerede
   yaparsaniz bu miktari tasiyor !!!!!!!!!
  Malzemeyi cogaltirsaniz büyük boy kullanin!!!!
* Pirincleri yikayip ilave edin
* Sekeride ilave edip karistirin
* Secuquick softline (düdüklü kapagini 20 cmlik olani) kapatin
* Ocagin üzerine tencereyi koyup en yüksek ayara getirin
* AMC Audiotherm (SAATINI) 3 dakikaya getirin
* Kapagin üzerinde soft yazan yere getirip kendi 
  etrafinda iki kez cevirin soft ayaraina gelince 
  otomatikmen SOFT yazisi
  cikacak bundan sonra kaynayinca saat 
  alarm verecek kesik kesik bir ses cikacak
* Bu sesi duyunca sag veya sol dügmeye 
  bazip ocagi kisin
* 3 dakika sonunda düz bir ses tonu verecek 
  hemen ocagi kapatin tencereyi sallayip 
  tekrar ocagin üzerine koyun
* Kapaktan basincin kendiliginden cikmasini 
  bekleyin daha özlü olacak Sütlaciniz
  Yaklasik 15 dakika felan sürüyor bu islem
* Son olarak kapagi acin icinde hava olup 
  olmadigini sari dügmeye basip kontrol edin
* Tahta kasikla iyice karistirip kaselere bölün 
   sogyunca servis yapin 

Sizde benim gibi yaptikca daha iyi anlayacaksiniz
Lütfen tüm brosürlerinizi iyice okuyun benden tavsiye .....

Tabiki herkesin AMC tenceresi yok normal tencerede
ve de caniniz CIKOLATALI SÜTLAC mi cekti ozamanda
buraya tiklayin

SEVGILER HAYIRLI CUMALAR

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...