27 Ekim 2007 Cumartesi

ETEKLI POGACALAR


Simdi niye etekli pogaca dediginizi duyar gibiyim....
cocuklar kücüklükten bu tarafa hep etekli pogaca derler buna ve adi o yüzden etekli pogaca olarak kaldi
kenarlarini catalla kapattigim icin model sanki biraz benziyor sizde deneyin catalla kapatmayi degisik bir
sekil olsun,cogunuz biliyordur gercide ben degisik seyler üretmeyi cok severimböyle süslü püslü

Tarife gecmeden önce lambada pastada kullandigim dondurma sosu sormus bazi arkadaslar BULAMAZSANIZ
JÖLEDE KULLANA BILIRSINIZ belirtmeden gecemedim gelelim bu tarife

MALZEMELER:
250 gr.margarin veya tereyag
2 adet yumurta birinin sarisi üzeri icin ayrilacak
1 s.b ilik süt
bir tutam tuz
alabildigi kadar un
beyaz peynir maydonoz
2 paket kabartma tozu


YAPILISI:
Hamur yogrulur 15 dakika dinlendirilir mandalina büyüklügünde bezeler alinir yuvarlak elinizle acilir ic haeci konur



agzi kapatilir ve catalla kenarlarina cizigler atilir,200 derecede pisirilir afiyetle yenir



BEN BUNLARI OGLUMUN SINIF EGLENCESI ICIN ALMAN ARKADASLARA YAPTIM ALMANLAR BIZ TÜRKLERIN
MUTFAGINA HAYRANLAR ZATEN KIRINTILARINI BILE KAPISTILAR.......


9 yorum:

NiNo dedi ki...

canim ellerine saglik pek guzel olmuslar

anneminkizıyim dedi ki...

merhaba Ayse, ellerine saglik, pogacan cok hos olmus, ismide bir baska degisik, ellerine saglik, sevgiler,,,

elma şekeri dedi ki...

nefis görünüyor ellerine sağlık sevgiler

Yaren dedi ki...

Pogacalar harika görünüyor.Ikizlerin var ,masallah yinede böyle zahmetli seylere zaman ayiriyorsun,seni tebrik ederim canim.Ellerine saglik.

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım,ilginç ve güzel bir kapatma şekli olmuş....

meleginmarifetleri dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel yapmışsın almanlar çok seviyor diyorsun sende biraz onlar neler yiyorlar bizede onlardan bahset bari merak ettim hadi iyigeceler hoşçakal...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

elleine sağlık canım pastahane poğaçalarından bile güzel olmuşlar sıcacık olsada yesek sevgiler hayırlı pazarlar canım

MUTFAKISTAN dedi ki...

canim harika olmus ellerine saglik Kiz kardesim geldi iskenderundan sayfalara ugrayamiyorum bugun biraz zaman ayirabildim

Adsız dedi ki...

ben o poğaçanın eteklerini yerim:)Ellerine sağlık canım ben çayın yanında bayılırım poğaçaya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...